اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کردکوی در مجلس:

فرصت‎سوزی در پروژه‎های دولتی نباید انجام شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کردکوی، بندرگز و بندر ترکمن در مجلس شورای اسلامی گفت: فرصت‎سوزی‎های موجود در پروژه‎های دولتی علاوه بر اینکه عمر سازه‎ها را کم می‎کند ضرر زیادی هم به بیت‎المال می‎زند.

فرصت‎سوزی در پروژه‎های دولتی نباید انجام شود
محمدجواد نظری‎مهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس از گرگان با بیان اینکه کارها در دولت احمدی‎نژاد از شتاب خوبی برخوردار است، اظهار داشت: اگر می‎خواهیم جلوی بروز مشکلات را بگیریم باید طرح‎ها را به بخش خصوصی واگذار کنم و کاغذ بازی و روند بورکراسی را کوتاه سازیم.
وی با انتقاد از تغییر نام بیمارستان صیاد شیرازی به بیمارستان آیت‎الله سجاد علوی بیان کرد: این دوباره‎کاری‎ها هزینه‎های زیادی را به وجود می‎آورد و باید مسئول استان در این خصوص بازنگری کند چرا که این بیمارستان در سطح کشور به صیادشیرازی شناخته شده است.
نماینده مردم کردکوی، بندرگز و بندر ترکمن در مجلس شورای اسلامی در ادامه با پیشنهاد اینکه 10درصد از سود هدفمندی یارانه‎ها را به بخش بهداشت و درمان اختصاص دهند.
نظری‎مهر افزود: اگر هر کشوری بتواند در بخش سلامتی و بهداشت خود را به روند قابل قبول برساند مطمئنا این امر کمک می‎کند که در همه ابعاد در رتبه خوبی قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه در بخش درمان نتوانسته‎ایم رضایت مردم را جلب کنیم، گفت: نابرابری حقوق پزشکان و بدهکارهای بهداشت و درمان و یکسان نبودن تعرفه‎ها و نابسامانی در این عرصه مشکلاتی را به وجود آورده است.
نظری‎مهر با بیان اینکه در خدمت به مردم باید قوی‎تر عمل کرد، افزود: کارها باید در اندک زمان انجام شود تا جلوی دوباره کاری‎ها و هدر رفت بیت‎المال گرفته شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول