اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی بوشهری:

برخی به‌دنبال فرصت سوزی در پرونده اختلاس هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر با بیان اینکه برخی به دنبال فرصت سوزی و مانع تراشی در پرونده اختلاس هستند ، گفت: کسانی که در این فساد مالی نقش دارند باید به اشد مجازات برسند.

برخی به‌دنبال فرصت سوزی در پرونده اختلاس هستند
به  گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع)و حضرت فاطمه زهرا (س) بر برنامه‌ریزی برای ازدواج آسان تاکید کرد و اظهار داشت: جوانان پیش از آنکه نیازمند وام ازدواج باشند نیازمند اشتغال و مسکن هستند.
نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه نرخ رشد مسکن باید جلوتر از نرخ رشد ازدواج باشد،گفت: باید خانواده‌ها در یک فضای صمیمی و اخلاقی زمینه ازدواج آسان و آسمانی برای فرزندان خود فراهم کنند.
خطیب نماز جمعه بوشهر به روز نوجوان و بسیج دانش آموزی اشاره کرد و با بیان اینکه بسیج یک هدیه الهی به جامعه اسلامی است به نقش این نهاد توانمند در ابعاد گوناگون پرداخت و گفت: بسیج در تمامی صحنه‌ها امتحان خود را به نحو احسن پس داده است.
وی در ادامه به نهضت بیداری در سرزمین‌های اسلامی اشاره کرد و افزود: نهضت در این سرزمین‌ها اسلامی است نه انسانی چراکه قیام مردم با ندای الله‌اکبر و صلوات آغاز شده است.
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر  تأکید کرد: برخی می‌خواهند عنوان اسلامیت در این نهضت‌ها را از آن بگیرند که لازم است این افراد در گفتمان حقوقی و ادبی دقت فراوان داشته باشند.
صفایی بوشهری در ادامه بر پیگیری و رسیدگی به پرونده اختلاس اخیر تأکید کرد و گفت: برخی به دنبال فرصت سوزی و مانع تراشی در این پرونده هستند که طبق فرمایشات رهبر معظم  انقلاب باید این مسئله پیگیری شود و کسانی که در این فساد مالی نقش دارند به اشد مجازات برسند.
امام جمعه بوشهر تأکید کرد: اگر دیده شود که این‌گونه عمل نشود مطمئن باشند که خود مردم به فرمان رهبر معظم انقلاب با مفسدین پرونده برخورد می‌کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول