اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 31 شهریور ماه

برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین 24 ساعته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه‌های صدا و سیمای مرکز این استان از 31 شهریور ماه جاری به صورت 24 ساعته روی آنتن می‌رود.

برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین 24 ساعته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین ابوالحسن صادقی جهانی عصر امروز در دیدار با نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین از 31 شهریور ماه جاری به صورت 24 ساعته نمایش داده می‌شود، اظهار کرد: تحکیم بنیان خانواده و توجه به عوامل آسیب‌زا در این نهاد مقدس از رویکرد‌های شاخص و بسیار مهم صدا و سیمای مرکز قزوین است.

وی افزود: تولید برنامه‌های دین‌محور و فرهنگی از جمله راهکار‌هایی است که می‌تواند در توسعه اعتقادی جامعه مؤثر باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین با بیان اینکه رشد شاخصه‌های فرهنگی این استان بسیار شتابان و امیدوارکننده است، تصریح کرد: اشاعه فرهنگ‌های صحیح در خانواده از جمله عواملی است که می‌تواند در شکست پروژه‌ها و طراحی ضد فرهنگی دشمنان مؤثر باشد.

صادقی جهانی ادامه داد: رفع برخی از موانع در حوزه فرهنگ و هنر از جمله اولویت‌های مهمی است، که مسئولان باید توجه ویژه‌ای را به حل و رفع کامل آن داشته باشند.

وی با اشاره به انتخاب صدا و سیمای مرکز قزوین از سوی معاونت امور استان‌های رسانه ملی به عنوان رسانه ارزشی و منتخب در ارائه برنامه‌های قرآنی و دینی عنوان کرد: این جایگاه با همت و تلاش خستگی‌ناپذیر مسئولان و مدیران مختلف صدا و سیمای مرکز قزوین محقق شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین با اشاره به تعامل راهگشا و بسیار سازنده با مراکز فرهنگی و مذهبی و به ویژه حوزه علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین ابراز کرد: این تعامل با هدف ارتقای برنامه‌های دین‌محور و سازنده در سیمای مرکز قزوین صورت می‌گیرد.

صادقی جهانی خاطرنشان کرد: در حوزه برنامه‌های مهارتی نیز در تلاش هستیم تا با ارائه راهکار‌های مناسب و بهره‌گیری از تجارب فعالان رسانه‌ای فضای مناسبی را برای بروز استعدا‌دهای جوانان و نوجوانان مهیا کنیم.

وی با اشاره به ضرورت پیگیری مطالبات و درخواست‌های فعالان فرهنگی و هنری در استان قزوین عنوان کرد: لازم است که با برنامه‌های صحیح و راهبردی مشکلات و موانع احتمالی موجود را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول