اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

فرصت‌سوزی در خدمات‌رسانی به روستاها جایز نیست

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه مناطق این استان در خدمات‌رسانی باید توسط مسئولان به یک چشم دیده شوند، گفت: در خدمات‌رسانی به روستاها فرصت‌‌سوزی نشود.

فرصت‌سوزی در خدمات‌رسانی به روستاها جایز نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد امروز در نشست پیگیری مصوبات سفر‌های رئیس جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: به یاری و لطف خداوند، همه با هم و دست در دست هم، یک دل و یک صدا به روند توسعه و پیشرفت استان می‌اندیشیم و با تمام توان تلاش می‌کنیم تا کارهای به زمین مانده به اجرا درآیند. 
نیکزاد ابراز داشت: همه شرایط برای رفع و کاهش مشکلات و آلام مردم استان به‌خصوص مناطق دور افتاده و روستاها فراهم است و نباید فرصت‌ها را از دست دهیم. 
وی تصریح کرد: شهدای ما با مجاهدت خود، قله‌های رفیع کمال را فتح کردند و رفتند و هر آنچه داریم از شهدا و امام شهیدان است و امروز عرصه‌های مختلف جهاد و جهادگری برای سازندگی باز است و ما باید با تمام توان وارد این عرصه‌ها شویم.  
نیکزاد گفت: امروز به برکت اسلام، خون شهیدان و ولایت فقیه در جای جای کشور اسلامی امنیت کامل برقرار است و در نقطه به نقطه کشور تلاش و سازندگی و تحول برای توسعه‌ای پایدار رو به جلو است و ما هم باید در استان خودمان را هماهنگ کنیم تا از این قافله عقب نمانیم.
وی یادآور شد: امروزه دستاوردها،خدمات و اقدامات ارزشمند، تلاش‌ها و سازندگی که در کشور و در همه عرصه‌های مختلف شده و در دست انجام داریم را به پهنای ایران اسلامی می‌توان مشاهده و لمس کرد و باید سپاسگزار و شاکر الطاف الهی باشیم. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جمهوری اسلامی در سال 1404قدرت اول منطقه است و این هدف‌گذاری است که مقام معظم رهبری برای آینده ایران اسلامی ترسیم نموده و برای تحقق آن روز باید با مجموعه عوامل و جهادگرانه وارد عمل و کارزار شویم. 
وی اذعان داشت: همه ما خادمین مردم باید از جان مایه ‌‌گذاریم، تمام توانمان را به کار ‌بندیم و از خداوند و ائمه اطهار(ع) و مردم عزیز مدد جویم و در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت برای انجام وظایف و تکلیفی که بر دوش‌مان گذاشته شده تلاش ‌کنیم تا بتوانم، رضایتمندی مردم ولایتمدار این استان را فراهم کرده و شرمنده شهدا، امام شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشویم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول