اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس اخلاق و خانواده:

فیلم‌های صدا و سیما جایگاه مرد را تنزل می‌دهد

خبرگزاری فارس: کارشناس اخلاق و خانواده گفت: فیلم‌های ساخته‌شده در صدا و سیما جایگاه مرد را تنزل می‌بخشند و جایگاه زن را ارتقا می‌دهند.

فیلم‌های صدا و سیما جایگاه مرد را تنزل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سید مهدی واعظ‌ موسوی شامگاه دوشنبه در مراسم جشن میلاد حضرت معصومه (س) در مهدیه این شهر دلیل ازدواج نکردن حضرت معصومه (س) را نبودن همتایی در شٱن و شخصیت ایشان ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه محتوای آموزشی دختران و پسران در نظام آموزشی باید متفاوت باشد، تصریح کرد: انسان عاشق در زمان ازدواج همواره به دنبال نیمه دوم گمشده خود است.

وی دلیل فروپاشی بنیاد خانواده پس از انقلاب صنعتی در اروپا را تحول در زنان نامید و یادآور شد: فیلم‌های ساخته‌شده در صدا و سیما جایگاه مرد را تنزل می‌بخشند و جایگاه زن را ارتقا می‌دهند.

واعظ‌موسوی با بیان اینکه هر جامعه‌ای نیاز به مدیر دارد، اضافه کرد: امروزه در خانواده‌ها مدیر وجود ندارد و تفاهم بین اعضای خانواده جای مدیریت را گرفته است.

وی ابراز کرد: مدیریت در خانواده شامل سه نوع خانواده‌های دارای مدیر خشن، خانواده‌های دارای مدیر مهربان و خانواده‌های بدون مدیر است.

کارشناس اخلاق و خانواده با تصریح بر اینکه رعایت حریم و جایگاه افراد خانواده موجب تربیت درست فرزندان می‌شود، خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که پسران و دختران را مانند هم پرورش دهند و ما باید به وسیله آموزه‌های دینی و تربیتی از این کار جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به جایگاه ویژه زن و خانواده در نگاه امام خمینی (ره)، افزود: خانواده‌ها باید فرزندان خود را تربیت اسلامی کنند و جایگاه خانواده باید در جامعه اسلامی حفظ شود.

واعظ‌موسوی با بیان اینکه در جامعه صفات زن‌ها در حال تبدیل به صفات مردان و بر عکس است، اذعان کرد: باید هوشیار باشیم تا رسانه‌های غربی فرهنگ غلط و انحرافی را وارد فرهنگ جامعه اسلامی ما نکنند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول