اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

برنامه‎های فرهنگی خمیرمایه توسعه کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه‏‌های فرهنگی خمیرمایه توسعه کشور است.

برنامه‎های فرهنگی خمیرمایه توسعه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‏‌الاسلام علی دشتکی در حاشیه مراسم استقبال از خادمان امام رضا (ع) در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: خمیرمایه توسعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برنامه‎های فرهنگی است و باید به این برنامه‎‏ها توجه ویژه‎ای شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برنامه‎ریزی‎ها توجه به برنامه‎های فرهنگی از جمله برنامه‏‌های فرهنگی دینی است، خاطرنشان کرد: محور فعالیت‎های فرهنگی دینی نیز سیره اهل بیت و ائمه اطهار (ع) به شمار می‏‌رود.

وی با بیان اینکه در استان زنجان گام‎های زیادی برای اجرای برنامه‏‌های فرهنگی و دینی برداشته شده است، اضافه کرد: در تبیین سیره اهل بیت (ع) در جامعه اقدامات زیادی در استان صورت گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: الگوسازی در بین مردم و به ویژه جوانان از جمله اهداف اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در اجرای برنامه‏‌های فرهنگی و دینی است.

وی با تاکید بر اینکه ماه محرم و برنامه‎های ویژه این ماه یکی از شاخص‏‌ترین مناسبت‎ها به شمار می‎رود، یادآور شد: ماه محرم سبب شهرت جهانی و ملی استان زنجان شده است.

حجت‏‌الاسلام دشتکی افزود: آوازه و شهرت جهانی استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی سبب توجه و نگاه ویژه پایتخت معنوی ایران یعنی مشهد مقدس به آن شده است.

وی با تاکید بر اینکه اتصال دهه کرامت به عنوان حامل معرفت دینی و اعتقادی به دهه عاشورا با عنوان نماد شور و شعور حسینی و مذهبی سبب ایجاد بصیرت در جامعه می‎شود، اضافه کرد: این امر سبب معرفی الگوی مناسبی در جامعه می‎شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ارتباط دهه کرامت با عاشورا و فرهنگ حسینی سبب تبیین اهداف تهاجم فرهنگی و دلایل آن می‎شود، خاطرنشان کرد: این دو دهه مکمل هم هستند.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان فرهنگی، مداحان، فعالین قرآنی، ائمه جماعات و امام جمعه‎ها باید برای شکوفایی رابطه بین دهه کرامت و دهه عاشورا تلاش کنند، تصریح کرد: باید با یاری خادمان امام رضا (ع) و حسینیه اعظم زنجان برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول