اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

حذف 22 نقطه پرخطر و حادثه‌خیز استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از حذف 22 نقطه پرخطر و حادثه‌خیز استان بوشهر در سال جاری خبر داد.

حذف 22 نقطه پرخطر و حادثه‌خیز استان بوشهر

علیرضا صفایی‌بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه راه‌ها و بزرگراه‌ها در استان و ایجاد امنیت جاده‌ای از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی در سال جاری است.

وی افزود: در سال گذشته و امسال در تمام شهرستان‌ها نسبت به بهبود جاده‌ها و بزرگراه‌ها اقدامات اساسی انجام گرفته و امیدوار هستیم رضایت خاطر شهروندان نقاط مختلف استان را فراهم کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطر نشان کرد: هم‌اکنون بیش از 410 کیلومتر بزرگراه جدید در سطح استان در دست احداث است و با احداث و تکمیل این بزرگراه‌ها در مجموع بیش از یک‌هزار کیلومتر بزرگراه در استان خواهیم داشت.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: افزایش امنیت در جاده‌ها و حذف نقاط پرخطر جاده‌ای در دستور کار این اداره کل قرار دارد و از تمام توان و ظرفیت موجود برای این مهم استفاده می‌کنیم.

وی از حذف 22 نقطه پرخطر و حادثه‌خیز استان بوشهر خبر داد و اذعان کرد: با تلاش صورت گرفته در سال جاری تعداد 22 نقطه زودبازده پرحادثه در طول محورها برطرف می‌شود و همچنین در صورت تامین اعتبار نیز روشنایی 60 نقطه در نقاط پرحادثه راه‌ها امسال انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار داشت: اصلاح شیب شیروانی جاده‌ها به طول 150 کیلومتر و روکش آسفالت 100 کیلومتر از راه‌های استان نیز از جمله دیگر برنامه‌های این مدیریت است که در صورت تامین اعتبار انجام می‌شوند.

صفایی‌بوشهری یادآور شد: احداث بزرگراه اهرم به دیلم از طرح‌های اساسی در راه و شهرسازی استان است که در محور دشتستان به پیشرفت قابل قبولی رسیده‌ایم.

وی بیان کرد: بزرگراه برازجان به گناوه از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است و امسال چند قطعه مهم از این محور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول