اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود

اعزام نمادین کاروان کمک‌های مردمی به جبهه در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از اعزام نمادین کاروان کمک‌های مردمی به جبهه در استان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

اعزام نمادین کاروان کمک‌های مردمی به جبهه در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن مجنونی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این برنامه در ششمین روز از هفته دفاع مقدس توسط بسیج استان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم ویژه تجلیل از سربازان در استان خبر داد و افزود: جوانان کشور در چهار حوزه پادگان‌ها، دانشگاه و حوزه‌های علمیه، آموزش و پرورش و جامعه تقسیم‌بندی می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در این راستا از آنجا که سربازان قشر مهمی از جامعه هستند بر آن شدیم تا در هفته دفاع مقدس از سربازان نمونه پادگان 04 بیرجند تجلیل کنیم.

مجنونی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در حوزه کودکان نیز فعالیت‌های خوبی انجام داده است، تصریح کرد: این نهاد از سه سال قبل فعالیت خوبی را با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آغاز کرده است.

*برگزاری جشنواره کودک و دفاع مقدس در خراسان جنوبی

وی از برگزاری جشنواره کودک و دفاع مقدس در خراسان جنوبی خبر داد و یادآور شد: این جشنواره اسفند‌ماه جاری در چهار بخش سرود، خط و نقاشی، تئاتر و قصه‌گویی برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی برگزاری همایش دوچرخه‌سواری عمومی را نیز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان برشمرد و ادامه داد: همایش رزمندگان دفاع مقدس در درح و یادواره شهدای اصناف در شهرستان بشرویه نیز از دیگر برنامه‌های این هفته در سطح استان است.

مجنونی با بیان اینکه یکی از روزهای هفته دفاع مقدس به نام روز زنان، ارزش‌های اسلامی و پایداری ملی نامگذاری شده است، گفت: کمیته بانوان با ریاست دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی راه‌اندازی شده است و فعالیت‌هایی نیز در این راستا انجام می‌دهد.

وی برگزاری همایش بزرگ خواهران ایثارگر دفاع مقدس در درمیان، همایش بزرگ نقش زنان در دفاع مقدس در بیدخت و یادواره شهدای زن و تجلیل از بانوان ایثارگر در شهرستان‌های استان را از اهم برنامه‌های ویژه بانوان در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از برگزاری مراسم شعرخوانی ویژه هفته دفاع مقدس با حضور دو شاعر کشوری خبر داد و یادآور شد: این برنامه با مشارکت حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در سینما بهمن بیرجند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول