اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به آمار بالای تصادفات

برای بهبود راه‌های آذربایجان‌غربی چاره‌اندیشی شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: برای کاهش میزان تصادفات در جاده‌های آذربایجان‌غربی لازم است برای بهبود راه‌های آذربایجان‌غربی چاره‌اندیشی شود.

برای بهبود راه‌های آذربایجان‌غربی چاره‌اندیشی شود

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آذربایجان‌غربی از نظر راه یکی از استان‌های محروم کشور محسوب می‌شود که برای بهبود این وضعیت نیازمند تلاش‌های زیادی در این حوزه هستیم.

وی با انتقاد از وضعیت راه‌های استان، تصریح کرد: وضعیت راه‌های آذربایجان‌غربی در حد قابل قبول نیست به طوری که حتی یک متر بزرگراه در این استان وجود ندارد و علاوه بر این راه‌های موجود نیز نیاز به تعریض دارند.

وی با اشاره به آمار بالای سوانح رانندگی در راه‌های استان، خاطرنشان کرد: سالانه شاهد مرگ تعداد زیادی از هم‌وطنان در جاده‌های این استان هستیم که برای کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات باید برای بهبود راه‌های استان چاره‌اندیشی کنیم.

قاضی‌پور با اشاره به کوهستانی‌ بودن این استان، اعلام کرد: این امر سبب تشدید میزان تصادفات در استان شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به کوهستانی بودن این منطقه رسیدگی به وضعیت جاده‌های این استان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

قاضی‌پور گفت: وجود ارتفاعات و گردنه‌های متعدد در راه‌های این استان لزوم توجه بیشتر مسئولان به راه‌های آذربایجان‌غربی را دو‌چندان می‌کند.

وی اظهار داشت: کم‌‌عرض بودن و یک بانده بودن راه‌های استان سبب ایجاد تصادفات و تلفات جانی متعددی در استان می‌شود که این تصادفات تأثیر مستقیم بر اقتصاد آذربایجان‌غربی دارد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول