اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مرزن آباد:

ترافیک جاده چالوس زندگی مردم را مختل کرد

خبرگزاری فارس: شهردار مرزن آباد گفت: ترافیک جاده چالوس زندگی مردم را مختل کرد.

ترافیک جاده چالوس زندگی مردم را مختل کرد

جعفر ردایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرزن آباد با ابراز نگرانی از ترافیک شدید جاده چالوس و محور کندوان بیان داشت: با توجه به اینکه مرزن آباد به‌عنوان نزدیک‌ترین ورودی مازندران از سمت پایتخت است، وضعیت ترافیک ایام تعطیل زندگی مردم مرزن آباد و مناطق اطراف جاده چالوس را مختل کرده است.

شهردار مرزن‌آباد تصریح کرد: روزانه بین 70 تا 100 هزار خودرو از شهر مرزن آباد عبور می‌کنند و این امر موجب ساعت‌ها ترافیک سنگین در داخل و خروجی‌های شهر شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت و امکانات این شهر شاید در حد 5 تا 10 هزار خودرو باشد، اظهار داشت: تعداد زیاد مسافر به‌ویژه در ایام تابستان نیازمند کمک جدی از سوی مسئولان استانی و کشوری و همچنین اعمال محدودیت‌های خاصی است تا زندگی ساکنان بومی منطقه بیش از این دچار مشکل و سردرگمی نشوند.

شهردار مرزن آباد ادامه داد: وضعیت سرویس بهداشتی جاده چالوس مناسب نبوده و امکانات موجود در بخش مرزن‌آباد نیز جوابگوی مسافر و گردشگر نیست، به همان نسبت نیز رسیدگی به مسائل پیرامون حضور مسافر نظیر جمع‌آوری زباله نیازمند تجهیزات و امکانات بیشتری دارد که از عهده شهر و بخش مرزن‌آباد خارج است.

ردایی تنها راه برون رفت از این مشکل را اعمال محدودیت‌های لازم در این محدوده و اختصاص اعتبارات ویژه دانست.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول