اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

حادثه در جاده قم ـ گرمسار 4 مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه جاده قم ـ گرمسار از جمله جاده‌های خطرآفرین کشور است گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در این جاده چهار نفر به شدت مجروح شدند.

حادثه در جاده قم ـ گرمسار 4 مجروح بر جای گذاشت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تبیین حوادث شاخص دو روز گذشته پرداخت و اظهار کرد: برخورد یک دستگاه پیکان با پراید در کیلومتر 45 اتوبان قم ـ تهران یکی از حوادث شاخص این مدت است.

وی با اشاره به تعداد مصدومان این حادثه بیان کرد: بر اثر این حادثه شش نفر مجروح شدند و یک نفر به دلیل شدت جراحات و آسیب‌های وارده جان باخت.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با تاکید بر حضور به موقع امدادرسانان اورژانس 115 در محل حادثه تصریح کرد: پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، مجروحان این حادثه برای تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی شهید بهشتی، انتقال یافتند.

وی از برقراری تماسی با مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم مبنی بر برخورد یک دستگاه نیسان با خودروی پژو در بلوار الغدیر خبر داد و گفت: پس از این تماس به سرعت دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شدند.

فراهانی ادامه داد: بر اثر این حادثه 11 نفر به شدت مجروح شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط ماموران اورژانس 115، مجروحان برای ادامه مراحل درمانی به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

وی با اشاره به حادثه برخورد یک دستگاه پیکان با پراید در جاده قدیم قم - تهران گفت: این حادثه که مقابل دانشگاه پردیس قم رخ داد چهار مجروح بر جای گذاشت.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از انتقال سه نفر از مجروحان این حادثه به بیمارستان خبر داد و ابراز داشت: یک نفر از این مجروحان به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شد.

وی برخورد یک دستگاه پراید با پژو در محور سلفچگان - دلیجان را از دیگر حوادث شاخص این مدت ذکر و تصریح کرد: در این حادثه که در دو راهی نیزار رخ داد سه نفر مجروح شدند و یک نفر نیز به دلیل شدت آسیب‌های وارده جان خود را از دست داد.

فراهانی بیان کرد: امدادرسانان اورژانس 115 قم مجروحان این حادثه را برای ادامه مراحل درمانی به مرکز درمانی نکویی، منتقل کردند.

وی در بخش پایانی سخنان خود از مصدوم شدن چهار نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید خبر داد و ابراز داشت: این حادثه در کیلومتر 50 جاده قم - گرمسار رخ داد که مجروحان حادثه توسط امدادرسانان اورژانس 115 به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شدند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول