اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی عمرانی فرماندار کرج:

تامین روشنایی جاده مخصوص کرج در دستور کار قرار گرفت

خبرگزاری فارس: معاون فنی عمرانی فرماندار کرج از تامین روشنایی جاده ترانزیتی مخصوص این شهرستان حدفاصل کلاک تا گرمدره خبر داد.

تامین روشنایی جاده مخصوص کرج در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، رضا مساعد اظهار داشت: تامین روشنایی این جاده که به دلیل حجم تردد خودروها مشکلات فراوانی را برای ساکنان منطقه به وجود آورده است و در برخی موارد نیز منجر به وقوع تصادفات جرحی و فوتی شده بود از جمله مواردی است که مورد توجه مسئولان ذ‌ی‌ربط قرار دارد.

وی افزود: بر این اساس با همکاری شهرداری منطقه 11 کرج و همچنین تامین بخشی از اعتبارات آن این معضل در آینده‌ای نزدیک برطرف می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه معضل آبگرفتگی مربوط به کانال سیاه جوب نیز از جمله مشکلات مهم شهرستان است، خاطر‌نشان کرد: کانال «سیاه جوب» که در انتهایی‌ترین نقطه کرج قرار گرفته است در زمان بارندگی به دلیل شیب منطقه با مشکل آبگرفتگی مواجه می‌شود که با انجام مطالعات کارشناسی از سوی شهرداری فاز یک آن تا پایان سال جاری تعیین تکلیف شده و ساماندهی می‌شود.

وی یادآور شد: براساس تفاهم‌نامه میان استانداری البرز و شهرداری کرج مقرر شد که 5/1 میلیارد از طریق منابع استانداری و 5/1 میلیارد نیز از طریق شهرداری کرج تامین اعتبار شود تا این معضل نیز در آینده‌ای نزدیک برطرف شود.

معاون فنی عمرانی فرماندار کرج تاکید کرد: لزوم ساماندهی کانال «سیاه جوب» از جمله مواردی بوده که از سوی این معاونت در دست پیگیری است تا در آستانه فصل سرما و آغاز بارندگی‌ها با مشکل آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها مواجه نشویم.

انتهای پیام/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول