اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

جاده بوشهر ـ شیف ـ گناوه آذر ماه امسال بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: پروژه راهسازی محور بوشهر ـ شیف ـ گناوه آذر ماه امسال به طور کامل بهره‌برداری می‌شود.

جاده بوشهر ـ شیف ـ گناوه آذر ماه امسال بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علیرضا صفایی صبح امروز در بازدید استاندار بوشهر از پروژه‌های راهسازی استان بوشهر اظهار داشت: جاده بوشهر ـ شیف ـ گناوه 88 کیلومتر طول دارد و در هشت قطعه اجرا شده است.

وی بیان کرد: اعتبار اجرای این طرح 49 میلیارد تومان است که تاکنون 24 میلیارد تومان آن پرداخت شده است و این طرح آذر ماه امسال به طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه بهره‌برداری از این طرح 35 کیلومتر مسیر بوشهر به گناوه را کوتاه‌تر می‌کند خاطر نشان کرد: این طرح تاثیر بسزایی در رونق صنعت دریایی، تجارت و پرورش آبزیان و گردشگری استان بوشهر دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در بازدید از قطعه شش‌خطه بوشهر به برازجان گفت: قطعه اول شش‌خطه بوشهر به برازجان به طول 15 کیلومتر است که امسال 3 میلیارد تومان اعتبار برای آن اختصاص یافته است.

علیرضا صفایی افزود: قطعه اول شش‌خطه بوشهر به برازجان 15 کیلومتر طول دارد و بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: شش‌خطه ورودی بوشهر به برازجان در مجموع 65 کیلومتر طول دارد و در چهار قطعه اجرا می‌شود.

استاندار بوشهر نیز در این بازدیدها با تاکید بر اینکه توسعه استان با اولویت راهسازی میسر می‌شود گفت: لازم است پیش‌بینی‌های مورد نظر در بعد تامین مصالح پایه‌های برق، ایجاد فضای سبز و ساخت اورژانس جاده‌ای در این جاده اندیشیده شود.

فریدون حسنوند همچنین اضافه کرد: ساخت نمارخانه و سرویس بهداشتی در این مسیر 88 کیلومتری بوشهر ـ شیف ـ گناوه ضروری است و در جذب سرمایه‌گذار برای ساخت مجتمع خدمات رفاهی باید وارد مذاکره شویم.

حسنوند گفت: مهم‌ترین زیرساخت در توسعه طرح‌های راهسازی است و باید به این طرح‌ها نگاه ویژه شود.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول