اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین خبر داد

ترافیک سنگین جاده‌های قزوین در روزهای پایانی تابستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی قزوین از ترافیک سنگین جاده‌های قزوین در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی این استان خبر داد.

ترافیک سنگین جاده‌های قزوین در روزهای پایانی تابستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، محمدنادر محمد‌زاده با اشاره به اینکه استان قزوین در کریدور ارتباطی 11 استان کشور از جمله استان‌های دارای جذابیت‌های گردشگری قرار گرفته است، اظهار کرد: ترافیک سنگین و نیمه‌‌سنگین جاده‌های استان قزوین تا پایان تعطیلات تابستانی و آغاز فصل بازگشایی مدارس ادامه خواهد داشت.

وی از آماده‌باش کامل نیروهای راهداری برای ارائه خدمات به مسافران خبر داد و به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: هنگام رانندگی با رعایت کامل قوانین و مقرارت از بروز سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به ارائه گزارشی از مرکز مدیریت راه‌های این استان بیان کرد: در پنج ماه نخست امسال آزادراه قزوین کرج با مجموع تردد 15 میلیون و 155 هزار و 622 خودرو پرترافیک‌ترین محور مواصلاتی استان قزوین بوده است.

محمدزاده اضافه کرد: آزادراه قزوین رشت با مجموع تردد 2 میلیون و 906 هزار و 226 خودرو و آزادراه قزوین زنجان با مجموع یک میلیون و 325 هزار و 726 خودرو در جایگاه دوم و سوم رده‌بندی محورهای پرترافیک این استان قرار دارند.

وی با بیان اینکه 30 درصد تردد در آزادراه‌های استان قزوین مربوط به وسایل نقلیه سنگین و 70 درصد سبک بوده است، افزود: در این مدت بالاترین میزان تردد در جاده‌های اصلی این استان نیز در ساعت 18 تا 19 روز 9 فروردین ماه با مجموع 14 هزار و 341 خودرو در یک ساعت ثبت شده است.

به گفته‌ رئیس شورای حمل و نقل قزوین، استان قزوین بیش از 6 هزار و 300 کیلومتر راه دارد که از این میزان 660 کیلومتر آن شریانی است.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول