اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان تأکید کرد

ضرورت بکارگیری سیستم آبیاری قطره‌ای در باغستان‌های انگور

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تاکستان با اشاره به برداشت بیش از 11 درصد انگور کشور در شهرستان تاکستان گفت: ضرورت بکارگیری شیوه‌های نوین آبیاری قطره‌ای در باغ‌های انگور ضروری است.

ضرورت بکارگیری سیستم آبیاری قطره‌ای در باغستان‌های انگور

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین علی اکبریان امروز در جشنواره انگور شهرستان تاکستان با قدردانی از تلاش مسئولان برای برپایی این همایش اظهار کرد: خدمت به مردم مهم‌ترین اصلی است که پیش‌رو و سرلوحه تمام مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی قرار دارد.

فرماندار شهرستان تاکستان با بیان اینکه در سال جاری اصل تولید ملی و حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی در سرلوحه وظایف و برنامه‌های مسئولان اقتصادی کشور قرار دارد، اضافه کرد: تلاش برای تحقق فرامین و سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در کشور امروز بر آحاد ملت و مسئولان واجب بوده و لازم است که همه برای این مهم تلاش کنند.

وی اضافه کرد: توسعه بخش کشاورزی در دولت‌های نهم و دهم شتاب بسیار ویژه‌ای گرفته است.

فرماندار شهرستان تاکستان با بیان اینکه خاک حاصل‌خیز و مرغوب کاشت و تولید محصول انگور در باغ‌های این شهرستان را افزایش داده است، تصریح کرد: باید با اطلاع‌رسانی و شناساندن صحیح تاریخ و تمدن این شهرستان به دیگر شهروندان زمینه را برای تولید بیشتر انگور مهیا کنیم.

اکبریان ادامه داد: صادرات و بازرگانی محصولات کشاورزی در کشور از جمله مهم‌ترین اصولی بوده که از ابتدا با جدیت از سوی مسئولان پیگیری شده و همچنان نیز در حال پیگیری است.

وی با اشاره به لزوم کیفیت بخشی به تولید انگور در شهرستان تاکستان ابراز کرد: افزایش سطح تولید نباید به منزله کاهش سطح کیفیت تلقی شود.

فرماندار شهرستان تاکستان با بیان اینکه اراده و عرضه محصول انگور این شهرستان الزامأ باید با آرم تاکستان صورت پذیرد، عنوان کرد: جذب سرمایه‌گذار در صنایع تبدیل از ضروریات مهم در این بخش است.

اکبریان با تأکید بر ضرورت بکارگیری ابزار و شیوه‌های نوین در سیستم مدیریت مزرعه بیان کرد: این مهم با ایجاد بارگاه‌های استاندارد با جدیت در این شهرستان نهادینه می‌شود.

وی اضافه کرد: انتقال طرح‌های آبرسانی به باغ‌های انگور شهرستان تاکستان نیز با جدیت ویژه‌ای در حال انجام است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول