اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ملایر:

400 مقاله به دبیرخانه همایش انگور ملایر ارسال شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ملایر با اشاره به برگزاری همایش انگور در روزهای 29 و 30 شهریورماه گفت: 400 مقاله به دبیرخانه همایش انگور در ملایر ارسال شده است.

400 مقاله به دبیرخانه همایش انگور ملایر ارسال شد

بهمن امانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: دانشگاه ملایر هم‌اکنون دارای 6 هزار دانشجو در 50 رشته تحصیلی در قالب پنج دانشکده فنی و مهندسی، عمران و معماری، منابع طبیعی و محیط زیست، علوم پایه و ادبیات علوم انسانی است.

وی با برشمردن موفقیت‌های دانشگاه ملایر در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و عمرانی طی سال‌های اخیر تصریح کرد: در این راستا تاکنون موفقیت‌های زیادی را در دانشگاه ملایر داشته‌ایم و تا آن جا که اعتبارات به ما اجازه دهد در پیشرفت بیشتر این دانشگاه تلاش خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه ملایر به ساخت پژوهشکده انگور در ملایر اشاره کرد و افزود: این پژوهشکده در چهار فاز ساخته خواهد شد که فاز اول آن امسال با مساحت 2 هزار و 500 متر ساخته می‌شود.

وی از برگزاری همایش انگور در ملایر در روزهای 29 و 30 شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: 400 مقاله علمی در این خصوص به دبیرخانه جشنواره رسیده که در این همایش دو روزه مقالات برتر با حضور اندیشمندان و پژوهشگران سراسر کشور در ملایر بررسی می‌شود.

امانی گفت: این همایش در 12 محور شامل اصول و روش‌های زراعی کشت، آب و هواشناسی، آفات و بیماری‌ها، مدیریت منابع کشاورزی و آب، مدیریت آلودگی‌های صنعتی و پسماندها، بازیافت مواد عالی، اقتصاد کشاورزی و انرژی‌های نو، چالش‌ها و... برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: اهداف برگزاری این همایش شناسایی هر چه بهتر صاحب‌نظران و کارشناسان و متخصصان در این رشته و استفاده از تجربیات و نظرات ارزنده آنها در راستای هر چه با کیفیت‌تر شدن محصول انگور است.

رئیس دانشگاه ملایر عنوان داشت: این راهکارها و نقطه‌نظرات مثبت به کشاورزان انعکاس داده می‌شود و کیفیت‌بخشی محصول را به همراه دارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول