اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته

330 هزار تن انگور در تاکستان برداشت شد

خبرگزاری فارس: مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان گفت: در سال گذشته بیش از 330 هزار تن محصول انگور از مزارع این شهرستان برداشت شد.

330 هزار تن انگور در تاکستان برداشت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، مجید اسماعیلی عصر امروز در جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان تاکستان با اشاره به لزوم ترویج شیوه‌های جدید در توسعه کشاورزی، اظهار کرد: امروزه روش‌های نو و شیوه‌های متنوعی برای توسعه بخش‌های مختلف کشاورزی در سطح کشور‌های جهان ابداع شده که لازم است این شیوه‌ها در کشور نیز مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان افزود: مدیریت صحیح منابع باید از اصول حاکمیتی و بسیار مهم در امر آبادانی کشور تلقی شود.

وی با اشاره به لزوم طراحی ساختار‌های نو برای بررسی مشکلات کشاورزان، عنوان کرد: ساختار‌های فعلی با وضع موجود دیگر قابلیت اجرایی شدن نداشته و به همین منظور باید در برخی از حوزه‌ها اندیشه‌ها و طرح‌های موجود تغییر یافته و به شکلی نو و جامع‌تر درآیند.

اسماعیلی بیان کرد: برداشت میوه‌های هسته‌دار نیز در حوزه باغی از ظرفیت‌های بالقوه این شهرستان است که البته تاکنون به طور ویژه مورد توجه قرار نگرفته است.

وی اضافه کرد: تدوین لایحه خاص برای پیشبرد اهداف کشاورزی در کشور از نیاز‌های ضروری است که باید همواره به آن نگاه ویژه‌ای داشت.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان با اشاره به فعالیت‌های این اداره در حوزه بهره‌برداری از مجتمع‌های دامی تصریح کرد: در برنامه‌هایی که هر ساله از سوی این اداره اجرا می‌شود توسعه مجتمع‌های کشاورزی است که از ضروریات این شهرستان به حساب می‌آید.

اسماعیلی ادامه داد: طراحی مجتمع‌های کشت و صنعت در این شهرستان نیز در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 330 هزار تن انواع محصول انگور از باغ‌های این شهرستان برداشت شد‌ه است، افزود: امیدواریم که در سایه همت و تلاش مسئولان بتوانیم گام مهمی را در توسعه کشاورزی شهرستان تاکستان برداریم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول