اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاری لازمه تحقق شعار امسال است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: با تقویت بخش تولید و ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاری می‌توان گام مهمی در تحقق شعار سال برداشت.

ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاری لازمه تحقق شعار امسال است

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمان کرمی بعدازظهر امروز در نشست شورای گفت‌و‌گوی این استان اظهار داشت: تحقق شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی یک وظیفه همگانی است که بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف باید در این راستا تلاش کنند.

وی، ایجاد انگیزه تولید را مهمترین راهکار تحقق شعار سال دانست و افزود: با تقویت بخش تولید و ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاری می‌توان گام مهمی در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برداشت.

کرمی تصریح کرد: باید تعامل و درک متقابلی بین بخش‌های مختلف وجود داشته باشد تا شاهد رشد و توسعه بخش اقتصادی باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بر ضرورت حمایت از بخش‌های تولیدی تاکید کرد و گفت: باید شرایطی را برای واحدهای تولیدی فراهم کرد تا چرخه تولید در حرکت باشد و به کار خود ادامه دهد.

کرمی ادامه داد: در همین راستا بانک‌ها با تامین سرمایه در گردش شرایطی را برای واحدهای تولیدی فراهم کنند تا فعالیت‌های خود را به خوبی به پیش ببرند.

وی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت و معدن می‌تواند راهگشای بسیاری از امور باشد، تصریح کرد: با اجرای اقتصاد مقاومتی می‌توان به خوبی در برابر دشمنان مقاومت کرد و اهداف والای خود را به پیش برد.

کرمی خاطرنشان کرد: این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه با همکاری و تعامل مشکلات بخش تولیدی را از میان برداشت و شرایط لازم را برای توسعه بخش تولید فراهم کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول