اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

دستگاه‌های اجرایی به معنای واقعی از تولیدات ملی حمایت کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های اجرایی و نظارتی وظایف خود را به درستی انجام دهند و در عمل نیز از تولیدات داخلی و تولید کنندگان حمایت صورت گیرد.

دستگاه‌های اجرایی به معنای واقعی از تولیدات ملی حمایت کنند

حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه نام‌گذاری اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در راستای نام‌گذاری‌هایی که رهبر معظم انقلاب هر ساله در زمینه مباحث اقتصادی مطرح می‌کردند اقتصاد مقاومتی نیز مطرح شد.

وی ادامه داد: در حالی که کشور ما در زمینه‌های علمی و فناوری در حال پیشرفت است باید در زمینه اقتصادی نیز بیش از این فعالیت کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور ما باید در زمینه اهداف خود و برنامه‌های سند چشم‌انداز برای اینکه از رقبا عقب نماند اقدامات موثری را انجام دهد.

وی افزود: از سال گذشته نیز به علت اینکه تحریم‌ها و محدودیت‌های اعمال شده علیه کشور ما شدت گرفته به نوعی جنگ اقتصادی اتفاق افتاده است و ما باید علاوه بر ادامه برنامه پیشرفت توسعه اقدامی انجام دهیم که روش‌های دشمن بر علیه کشور را خنثی کند.

فولادگر اضافه کرد: تدابیر ویژه‌ای برای مقابله با اقدامات دشمن علیه کشور باید اندیشیده شود که در این میان بحث اقتصاد مقاومتی مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی تنها به معنی تدافع و بسته بودن سیاست‌های خود و دولتی بودن آن نیست بلکه باید علاوه بر این اقدامات برنامه توسعه‌ای خود را ادامه داده و تکیه بر تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهکارهای اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: برای رسیدن به یک اقتصاد فعال در کشور اقتصاد نفت محور ما باید اصلاح شده و درآمدهای غیرنفتی نیز در اولویت قرار گیرد و از تولیدات داخلی نیز حمایت جدی به عمل آید.

وی تاکید کرد: برای اینکه این اقدامات در حد شعار باقی نماند و اجرایی شود باید قوانین مصوب صحیح اجرایی شده و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نیز وظایف خود را به درستی انجام دهند و در عمل نیز از تولیدات داخلی و تولید کنندگان حمایت صورت گیرد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول