اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 2 روز

کنفرانس بین‌المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در مجتمع فرهنگی و آموزشی یاوران مهدی برگزار می‌شود.

کنفرانس بین‌المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری کنفرانس بین‌المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی، محمد شیرازی‌پور اظهار کرد: در این کنفرانس حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، ایرانمنش رئیس انجمن علمی مدیریت راهبردی ایران، شهردار قم و برخی مسئولان استانی به سخنرانی می‌پردازند.

وی تصریح کرد: این کنفرانس در چهار محور تفکر راهبردی و تولید ملی، اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و تولید ملی، بهره‌وری و تولید ملی، تحول اقتصادی و تولید ملی و نوآوری و کارآفرینی و تولید ملی پیش‌بینی شده است.

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس بین‌المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس را تبیین اندیشه‌های راهبردی مقام معظم رهبری ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه 950 چکیده مقاله به دبیرخانه رسید گفت: در جمع‌بندی به عمل آمده در پایان مهلت دریافت اصل مقالات،‌ 772 مقاله به صورت کامل دریافت شده و در اختیار کمیته داوران قرار گرفت.

شیرازی‌پور از پذیرش نهایی 453 مقاله خبر داد و ابراز داشت: پس از ارزیابی مقالات 120 مقاله به صورت سخنرانی، 150 مقاله به صورت پوستر و 170 مقاله به صورت چاپ در مجموعه مقالات کنفرانس پذیرش شدند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول