اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

حمایت از صنعت منجر به تولید ملی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: حمایت از صنعت منجر به تولید ملی می‌شود.

حمایت از صنعت منجر به تولید ملی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سید علی اکبر طاهایی در مراسم افتتاحیه اولین خط کامل تولید و مونتاژ مجموعه ایمنی کیسه هوا خودرو با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: در آستانه سالگرد امام دانایی هستیم که جد امام رضا (ع) بود و چنین سرزمینی با دارا بودن چنین پیشوایانی که قافله سالارشان در عرصه دین، دانش و پژوهش پیشتازان جامعه بشری هستند مطمئناً روبه سمت سعادت و رستگاری می‌رود.

وی افزود: همان‌طور که غربی‌ها امام صادق(ع) را مغز متفکر شیعه می‌پندارند پس بر ما است که با سرلوحه قرار دادن راه و سیره امامان معصوم‌مان در زندگی به سمت عرصه تولید و خلاقیت پیش رویم.

طاهایی با اشاره به اینکه امروز صنعتگران جامعه ما با چالش زیادی مواجه هستند، گفت: درست نیست ما صنعتگری را وارد میدان کنیم و از آن حمایت نکنیم چرا که حمایت از صنعت در واقع به نوعی حمایت از تولید است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: رهبری سال گذشته را سال جهاداقتصادی، سال مقاومت و سال پایداری نامیدند و مدل اقتصادی مقاومتی را پیش روی ما کارگزاران و مردم گذاشتند پس لازم است که با تلاش و جدیت در انجام کار مضاعف و مفید و به کارگیری تدبیر و علم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود حداکثر استفاده را کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به پیشرفت اقتصادی اعتماد به نفس و توکل لازم است، گفت: ما در دوران انقلاب از لحاظ اقتصادی بسیار محروم بودیم تا اینکه به لطف خدا و اعتماد به نفس بالا توانستیم به موفقیت‌های چشمگیری دست یابیم.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول