اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری:

اجرای اصل 44 قانون اساسی کشور را در برابر تحریم‌ها مقاوم می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: با تقویت بخش خصوصی و اجرای اصل 44 قانون اساسی می‌توان در برابر تحریم‌ها به خوبی مقاومت کرد.

اجرای اصل 44 قانون اساسی کشور را در برابر تحریم‌ها مقاوم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدرضا نبوی بعدازظهر امروز در نشست شورای گفت‌و‌گوی این استان با محکوم کردن هتاکی به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: این اقدام فجیع و غیراخلاقی را به شدت محکوم کرده و خواهان مقابله با مسببان آن هستیم.

وی در ادامه بر ضرورت تحقق شعار سال مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد و گفت: حمایت از بخش خصوصی مهم‌ترین راهکار برای تحقق این شعار است.

نبوی با اشاره به تحریم‌های اخیر دشمن در حوزه اقتصادی، تصریح کرد: ما در یک جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم و همانطور که در دوران دفاع مقدس دشمن درصدد براندازی نظام بود در این جنگ اقتصادی نیز همین هدف شوم را دنبال می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تعامل و همکاری بخش‌های مختلف استان در راستای تقویت بخش تولید تاکید کرد و گفت: باید با تعامل و تسهیل مقررات دست و پاگیر امور خود را به بهترین نحو به پیش برده و در راستای تقویت بخش تولید تلاش کنیم.

نبوی با بیان اینکه تقویت بخش تولید نقش مهمی در توسعه اشتغالزایی جوانان دارد،  اظهار داشت: با توسعه واحدهای تولیدی و تقویت این بخش فرصت‌های شغلی بسیاری برای جوانان جویای کار استان فراهم می‎شود.

وی با اشاره به تاثیراتی که هدفمندی یارانه‌ها بر بخش اقتصادی کشور داشته است، تصریح کرد: بعد از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، شاهد افزایش هزینه‌های تولید بودیم این در حالی است که با بالارفتن هزینه‌ها، تولید‌کنندگان با موانع و مشکلات بسیاری روبه‌رو شده‌اند.

نبوی بر ضرورت اجرای اصل 44 قانون اساسی تاکید کرد و گفت: با تقویت بخش خصوصی و اجرای اصل 4 قانون اساسی می‌توان در برابر تحریم‌ها به خوبی مقاومت کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول