اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

اقتصاد مقاومتی در سایه توجه به اصل 44 محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی توجه به اصل 44 قانون اساسی و توانمندسازی بخش خصوصی ضروری است.

اقتصاد مقاومتی در سایه توجه به اصل 44 محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی توجه به بخش خصوصی، مدیریت مصرف، کاهش وابستگی به نفت، استفاده از زمان و استفاده درست از امکانات ضروری است.

وی با اشاره به دیدار مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی با مقام معظم رهبری تصریح کرد: در این دیدار مقام معظم رهبری راهکارهای مهم برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی را تشریح و وظایف همه افراد جامعه را تبیین کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: انقلاب اسلامی در حال حاضر از چنگ استعمارگرانی همچون آمریکا بیرون آمده و موجب بیداری اسلامی و خیزش‌های اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه یک گام عقب‌نشینی نظام جمهوری اسلامی از جایگاه خود موجب جلو آمدن 10 گامی دشمنان می‌شود، افزود: نظام جمهوری اسلامی هیچ گاه از خواسته‌های به حق خود عقب نشینی نمی‌کند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی موجب بیداری اسلامی در کشورهای مختلف جهان شده است، افزود: آمریکا در حال حاضر قدرت‌بی چون‌و چرای دنیای دیروز نیست.

خطیب جمعه زنجان ایران اسلامی در حال حاضر جایگاه رفیعی در جهان پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: قدرت‌های استکبار و صهیونیسم در حال حاضر در بدترین شرایط هستند.

وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری در حال حاضر ایران اسلامی با همان آرمان‌های اوایل نظام جمهوری اسلامی گام بر می‌دارد، خاطرنشان کرد: دیدگاه ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در حال حاضر هیچ تغییری نکرده است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه دشمن در حال حاضر خواهان کوچک نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است، افزود: با وجود همه تلاش‌ها و توطئه‌های انجام شده در این کار موفق نشده است.

وی آرمان گرایی را از دیدگاه مقام معظم رهبری پایبندی به مقررات و مبانی نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: هنوز هم شعار اوایل انقلاب اسلامی که نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بود، در جامعه جریان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید شیخ فضل‌الله نوری یادآور شد: این شهید گرانقدر نیز همانند رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) شعار نه شرقی نه غربی را سر می‌داد.

وی با گرامیداشت سالروز بزرگداشت شیخ شهاب‌الدین سهروری یادآور شد: وی خدمات زیادی را به استان زنجان انجام داده است.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول