اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر (ص)

طلاب ری در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تجمع کردند

خبرگزاری فارس: علما، طلاب، روحانیون و دانشجویان شهرستان ری در اعتراض به ساخت فیلم آمریکایی ـ صهیونیستی ضد پیامبر اعظم (ص) در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تجمع کردند.

طلاب ری در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تجمع کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش علما، طلاب، روحانیون و دانشجویان دانشکده علوم حدیث شهرستان ری در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) در صحن اصلی حرم عبدالعظیم (ع) تجمع کردند.

آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری در این تجمع اعتراض‌آمیز با اشاره به هراس و وحشت دشمنان و استکبار از موج بیداری اسلامی در جهان عنوان کرد: موج بیداری که ابتدا در کشورهای اسلامی و سپس در همه جهان رخ داده با ساخت فیلم موهن آمریکایی ـ صهیونیستی وارد موج دوم خود می‌شود و دشمنان را از کار ناشایست خود ناامید می‌کند. 

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در پایان سخنانش خطاب به آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی خاطرنشان کرد: ملت‌های مسلمان و تمام آزادی‌خواهان جهان در برابر این اقدامات شنیع ساکت نمی‌نشینند و با خشم و خروش خود به دشمنان درسی عبرت‌انگیز می‌دهند تا دیگر به مقدسات دین اسلام اهانت نکنند.

این گزارش حاکی است، تحصن‌کنندگان در صحن حضرت عبدالعظیم (ع) با سر دادن شعار‌هایی مانند «لبیک یا رسول‌الله، یا حجت ابن‌الحسن عجل علی ظهورک، یا حجت ابن‌الحسن تسلیت تسلیت»، برائت خویش را از عمل شنیع دشمنان اظهار داشتند.

همچنین طلاب و شرکت‌‌کنندگان در این تجمع با ندای «الله اکبر، لا اله الا الله، محمد رسول الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، یا ایها‌المسلمون اتحدو اتحدو، مسلمان می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد، امت اسلام به خروش آمده خون محمدی به جوش آمده» خواستار وحدت مسلمانان جهان برای مقابله با استکبار شدند.

طلاب محصن در صحن اصلی حرم سیدالکریم (ع) توهین به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) و اسلام عزیز را بیانگر عمق کینه و عداوت دشمنان اسلام و عجز و انحطاط استکبار جهانی و انتقام آنان از بیداری اسلامی در منطقه دانستند و اعلام کردند: به رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان اسلام، رسالت جهانی پیامبر اعظم (ص) روز به روز درخشان‌تر و آشکارتر می‌شود.

گفتنی است، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری نیز در مراسم تحصن طلاب حضور داشتند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول