اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات مازندران:

اهانت به پیامبر(ص) نشان از استیصال صهیونیسم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با محکوم کردن رژیم صهیونیسم به خاطر اقدام وقیحانه اهانت به رسول اکرم (ص) گفت: اهانت به پیامبر اکرم(ص) نشانه ضعف و استیصال دشمنان اسلام است.

اهانت به پیامبر(ص) نشان از استیصال صهیونیسم است

حجت‌الاسلام  ناصر شکریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: مخالفان توحید و ادیان الهی در همه اعصار از زمان حضرت آدم تا دوران حضرت عیسی‌بن مریم(ع) و پس از آن سعی در تباه کردن دین و نفی توحید و به انحراف کشاندن آن داشته است.

وی تصریح کرد: این دشمنی‌ها از آغاز ظهور اسلام و رسالت پیامبر(ص) بیشتر شد چرا که پیامبر اکرم(ص) ختم نبوت انبیاء، حامل کامل‌ترین دین خدا و معارف الهی بود.

شکریان با تاکید بر نقش آمریکا و صهیونیسم در اهانت‌های مستمر به مسلمانان و نمادهای اسلام بیان داشت: دین اسلام دین رحمت، برادری و انصاف است و در مقابل هر ظلمی که بر بشریت وارد می‌شود، موضع ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد و در این مسیر، جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب این علم را برافراشته است.

وی تصریح کرد‌: اقدام وقیحانه اهانت به رسول اکرم(ص) نشان از اوج خصومت و کینه صهیونیست و آمریکا نسبت به اسلام است و چهره واقعی و شیطانی آن‌ها را بیشتر  نمایان می‌کند که همه حاکمان داعیه‌دار اسلام در سراسر جهان باید به تبع خشم انقلابی مردم مسلمان در سراسر جهان نسبت به این امر واکنش نشان دهند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران اذعان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری و شواهد بسیاری که موجود است، متهم اصلی توهین به پیامبر رحمت(ص) آمریکا و صهیونیسم است و ملت‌های مسلمان با اعلام انزجار از این دو جرثومه فساد در جهان نشان دادند که راه خود را پیدا کرده و مسیر مبارزه را به درستی دریافته‌اند.

وی افزود: انقلاب اسلامی با هوشیاری امام(ره)، مردم و مخالفت با تشکیل سفارت آمریکا در ایران، مبارزه واقعی با استکبار را در جهان به نمایش گذاشت و در این امر توجهی به تهدیدات و تحریم‌ها نکرد و تاکنون نیز با درایت رهبری معظم انقلاب و ملت هوشیار توانست بر مشکلات فائق آید و به عنوان یکی از قدرت‌های دینی در جهان سربلند شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول