اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های دیدار صبا و گهر

محکومیت اهانت به ساحت پیامبر از سوی بازیکنان صبا

خبرگزاری فارس: بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در ابتدای دیدار با گهر دورود اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام را محکوم کردند.

محکومیت اهانت به ساحت پیامبر از سوی بازیکنان صبا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و گهر شهرداری دورود در هفته هشتم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی با برتری یک بر صفر صبای قم به پایان رسید که این دیدار حاشیه چندان خاصی نداشت و دو تیم بازی جوانمردانه‌ای از خود ارائه کردند.

محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم

دقایقی پیش از آغاز مسابقه صبای قم و گهر شهرداری دورود اقدامی فرهنگی و جالب توجه توسط مسئولان باشگاه صبای قم صورت گرفت.

این اقدام فرهنگی مسئولان باشگاه صبای قم، در دست داشتن پلاکاردی با مضمون محکومیت اقدام وقیحانه و غیرانسانی مزدور آمریکایی و اسرائیلی در توهین به ساحت مقدس پیام اعظم (ص) توسط بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در مراسم آغازین بازی بود.

دومین پیروزی صبا در دیدارهای خانگی

برتری در دیدار خانگی برابر گهر شهرداری دورود دومین پیروزی تیم فوتبال صبای قم در چهار بازی متوالی خانگی این فصل لیگ برتر بود.

برتری یک بر صفر در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال برای صبای قم برابر شاگردان علیرضا پورمند در تیم فوتبال گهر شهرداری دورود در حالی رقم خورد که صبایی‌ها در هفته اول نیز در خانه خود برابر تیم فوتبال پیکان تهران به برتری قاطع چهار بر صفر دست یافته بودند و بدین ترتیب با احتساب باخت سه بر یک به ملوان بندر انزلی و تساوی یک بر یک با تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، صبایی‌ها از چهار بازی خانگی هفت امتیاز ارزشمند کسب کردند.

سه کارت زرد داور مسابقه به بازیکنان دو تیم

دیدار صبای قم و گهر شهرداری دورود با توجه به اینکه هر دو تیم در پی ارائه بازی جوانمردانه بودند حادثه چندان خاصی نداشت.

در این دیدار که قضاوت آن را جمشید محمدی بر عهده داشت، بازیکنان دو تیم به دور از هرگونه برخورد شدید، بازی جوانمردانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند و تنها در صحنه‌ای که مهدی مؤمنی در محوطه جریمه گهر شهرداری دورود خود را نقش بر زمین کرد، داور مسابقه این حرکت را اقدام برای فریب تشخیص داد و به این ترتیب هافبک تیم صبای قم را با کارت زرد جریمه کرد، ضمن اینکه میلاد سلیمان فلاح از صبای قم و تقی نائبی از تیم گهر شهرداری دورود دیگر اخطاری‌های این بازی بودند.

صعود صبا به مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال

برتری تیمی فوتبال صبای قم برابر گهر شهرداری دورود در مجموع به کام تیم‌های دیگر و به خصوص رقبای آنها در بالای جدول رده‌بندی خوش نیامد زیرا صبای قم چهار پله در جدول رده‌بندی لیگ برتر بالاتر رفت.

صبایی‌ها که تا پیش از این دیدار با کسب 11 امتیاز تیم رده هشتم جدول رده‌بندی بودند، در حال حاضر با کسب 14 امتیاز به جایگاه چهارم رفته‌اند و تیم فوتبال گهر شهرداری دورود هم با کسب شش امتیاز مکان پانزدهم را در اختیار گرفته است.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول