اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

تجمع طلاب حوزه‎های علمیه مشهد در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص)

خبرگزاری فارس: طلاب حوزه‌های علمیه مشهد در اعتراض به اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند.

تجمع طلاب حوزه‎های علمیه مشهد در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، طلاب حوزه‌های علمیه مشهد ظهر امروز با تجمع در مدرسه علمیه نواب مشهد و با سر دادن شعارهایی به ساخت فیلمی موهن علیه پیامبر اسلام(ص) و توهین به ایشان اعتراض و خواستار برخورد شدید با عاملان این اقدام و همچنین اعدام کارگردان این فیلم و کشیش آمریکایی شدند.

طلاب حوزه‌های علمیه مشهد در این تجمع با سر دادن شعار‌هایی نظیر لبیک یا رسول‌الله، یا حجت ابن الحسن عجل علی ظهورک، ای دشمن پیامبر مرگت باد مرگت باد، انزجاز خود را از این عمل قبیح استکبار اعلام کردند، همچنین در ادامه مراسم طلاب حاضر در این تجمع با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، یا ایها‌المسلمون اتحدو اتحدو، مسلمان می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد، امت اسلام به خروش آمده خون محمدی به جوش آمده، خواستار اتحاد مسلمان در برخورد با عاملان این اقدام شدند.

هتاکان پیامبر اعدام باید گردند، کشیش آمریکایی اعدام باید گردد، اهانت به اسلام شیوه کافران است، اتحاد و انسجام سفارش قرآن است و با دشمنان اسلام اتمام حجت می‌کنیم بهر نبرد با کافران غسل شهادت می‌کنیم، از دیگر شعارهای طلاب حوزه‌های علمیه مشهد در این تجمع بود.

همچنین در ادامه این مراسم بیانیه شورای برنامه‌ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان قرائت شد که متن آن در ادامه آمده است:

بسمه تعالی

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ - صف آیه 8

مى‌ خواهند نور خدا را با دهن‏هاى خود خاموش کنند (دعوت پیامبر و دین و کتاب او را به تکذیب و افترا باطل کنند) حال آنکه خدا تمام کننده نور خویش است هر چند کافران را خوش نباشد.

تلاش استعمار به سرکردگی آمریکا و صهیونیست برای پیشگیری از گسترش قدرتمندانه اسلام در سراسر جهان، اینک در قالب اهانت به ساحت پاک و مقدس پیامبر اعظم (صلی‌الله علیه و آله) نمایان شد، حرکتی که با حمایت‌های آشکار و کلان ابرقدرت‌های پوشالی و با انگیزه‌های سخیف برای ضربه‌زدن به مقدسات اسلام انجام پذیرفت و سبب رنجش خاطر و جریحه‌دار نمودن قلوب صدها میلیون مسلمان در سراسر جهان گشت.

این اهانت سازمان یافته در شرایطی که اجلاس جنبش غیرمتعهدها با حضور حداکثری کشورهای مسلمان برگزار شد، نشانه احساس خطر آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل از بیداری اسلامی و اتحاد مسلمین و حاکی از اسلام ستیزی آشکار صهیونیسم جهانی است.

دشمنان پلید و عاملان دست نشانده این حرکت بدور از اندیشه و بی‌بنیان بدانند، این‌گونه تحرکات در راستای ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی، که هر از چند گاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل طراحی و اجرا می‌شود، گواه آشکاری بر واهمه بیش از پیش دشمنان از موج گسترده بیداری اسلامی در جهان و استیصال و درماندگی آنها در برابر منطق همیشه جاودان و به حق اسلام است.

جبهه استکبار، بارها شکست و ناکامی مفتضحانه، همراه با خفت و خواری، در برابر این قبیل ترفندهای نابخردانه را تجربه کرده و هیچ‌گونه دستاوردی برای او نداشته جز اینکه عشق و علاقه مسلمان را نسبت به مقدسات خود بیشتر کرده و مایه وحدت و همدلی افزون‌تر مسلمانان در سراسر دنیا شده است.

حوزه علمیه خراسان ضمن محکوم کردن این عمل وقیحانه، همچنان که رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله) در بیانیه حکیمانه خویش فرمودند، این‌گونه تحرکات مذبوحانه را نشانه اهمیت خیزش بیداری اسلامی و مبشر رشد روز افزون آن می‌داند.

باشد که در سایه عنایت پیامبر رحمة‌للعالمین (صلی‌الله علیه و آله)، شاهد گسترش روز افزون نور اسلام و زمینه‌سازی برای ظهور مهدی موعود (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) در اقصی نقاط جهان باشیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول