اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج خبر داد

اهتمام سازمان تاکسیرانی برای تصدی و اجرای طرح‌های مطالعاتی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج عنوان کرد: این سازمان اهتمام ویژه‌ای برای تصدی و اجرای طرح‌های مطالعاتی و اجرایی همچنین پروژه‌های عمرانی مربوط به تاکسیرانی و رفاه شهروندان دارد.

اهتمام سازمان تاکسیرانی برای تصدی و اجرای طرح‌های مطالعاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، ‌کریم افشار افزود: از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار سازمان تاکسیرانی تصمیم‌گیری و تعیین تکلیف نسبت به تمام اموری است که به هر نحوی به تاکسیرانی ارتباط پیدا می‌کند.

وی اظهار داشت: انجام امور مختلف مرتبط با برنامه‌های سازمان تاکسیرانی با رعایت قوانین و مقررات همچنین هماهنگ با سایر خدمات صورت می‌گیرد.

این مسئول افزود: از اقداماتی مهم سازمان تاکسیرانی به ویژه در سال گذشته نیز به جد در دستور کاری این سازمان قرار گرفت، تدوین و تصویب آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های سازمانی است.

اجرا و اعمال مقررات تصویب شده تاکسیرانان

نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری با اشاره به اجرا و اعمال مقررات تصویب شده تاکسیرانان و تاکسیرداران بیان کرد: نظارت بر امور رفاهی، درمانی، فرهنگی، بازرگانی، خیریه و ورزشی کارکنان سازمان و کارگزاران تاکسیرانی اعم از تاکسی‌دار و تاکسی‌ران از برنامه‌های مهمی است که در سازمان به صورت مستمر انجام می‌گیرد.

افشار درباره برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سازمان بیان کرد: برنامه‌ریزی در امور اجرایی، کنترل، بازرسی امور انضباطی و تشویقی و خدماتی نیز از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان است.

وی، تدوین و تصویب بخشنامه‌های داخلی سازمان را یادآور شد و گفت: این بخش نامه‌ها با توجه به نیاز سازمان و امورات مختلف تدوین و تصویب می‌شوند.

انتهای‌پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول