اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تاکسیرانی کرج:

توسعه ناوگان تاکسیرانی کرج نیازمند کار کارشناسی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج بر توسعه ناوگان تاکسیرانی در کلانشهر کرج تأکید کرد و گفت: توسعه ناوگان تاکسیرانی کرج نیازمند کار کارشناسی است.

توسعه ناوگان تاکسیرانی کرج نیازمند کار کارشناسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کریم افشار ظهر امروز در کارگروه حمل و نقل در کرج، اظهار داشت: با توجه به جمعیت کرج و افزایش رو به رشد آن باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی نماییم که ناوگان تاکسیرانی در این کلانشهر با توسعه همراه باشد.

وی ادامه داد: با توجه به این که مردم برای تردد از تاکسی استفاده می‌کنند لذا لازم است تا این مهم هر چه سریع‌تر در این کلانشهر انجام شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود از انجام مطالعات لازم جهت تهیه و تدوین نقشه شبکه مسیرهای تاکسیرانی درون شهری با استفاده از مطالعات مربوط به مبدا، مقصد سفرهای شهری توسط کارشناسان اشاره کرد و گفت: این مهم با توجه به تراکم مسافر انجام می‌شود.

وی افزود: تاکسیرانی نظارت کاملی را بر تعرفه‌ها و نرخ کرایه ها دارد و تاکنون تخلفی از رانندگان تاکسی گزارش نشده است.

افشار همچنین بر صدور و لغو تمدید پروانه تاکسیرانی اشاره و خاطرنشان کرد: در چهار ماه ابتدای سال گذشته صدور پروانه تاکسیرانی نسبت به سال 89 از رشد 10 درصدی برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: براساس تمهیدات اندیشیده شده اعتبار پروانه تاکسیرانی سال 90 تمدید شده که این مهم یکی از برنامه‌های این سازمان محسوب می‌شود.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول