اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم:

VIP در تاکسی بی‌سیم فعال می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم گفت: اولویت در شبکه تاکسی بی‌سیم، VIP کردن خودروهای این شبکه به منظور دسترسی سریع مسافران به تاکسی و رسیدن به موقع به مقصد است.

VIP در تاکسی بی‌سیم فعال می‌شود

علیرضا اقبالیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اقدامات این شرکت، از تشدید نظارت بر تاکسی‌ها خبر داد و اظهار کرد: تیم نظارتی تاکسیرانی در سه شیفت فعال شده و بر فعالیت تاکسی‌ها نظارت می‌کند.

وی در عین حال از برخورد با خودروهایی که خارج از طرح فعالیت می‌کنند خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر این در صدد آنالیز و رتبه‌بندی یکسری شرکت‌ها به منظور زیر پوشش قرار گرفتن خطوط تاکسی هستیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم همچنین از راه‌اندازی مرکز آموزش این سازمان خبر داد و افزود: تا قبل از این، آموزش‌های مجموعه تاکسیرانی توسط جهاددانشگاهی ارائه ‌شد که با بهره‌برداری از مرکز آموزش، آموزش‌های جامع در این مرکز داده شده و به رانندگان تاکسی تمام موارد تخلفی و انضباطی آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی هر هفته در این مرکز برگزار می‌شود گفت: در این کلاس‌ها سه موضوع انضباطی، اجتماعی و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

اقبالیان قوانین و مقررات سازمان تاکسیرانی، طرح مسائل و معضلات اجتماعی و آگاهی‌های حقوقی را از سرفصل‌های این دوره‌های آموزشی عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو ابراز کرد: استان قم ظرفیت ایجاد شش تاکسی بی‌سیم را دارد که یکی از این‌ها مربوط به بانوان است و مابقی عمومی هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم با بیان اینکه ظرفیت استان در این بخش پر شده است گفت: هدف اصلی ما در بخش تاکسی بی‌سیم رفتن به سمت VIP است به این معنا که کسانی که سرویس‌دهی اختصاصی می‌خواهند از این شبکه استفاده می‌کنند و زودتر هم به مقصد می‌رسند.

وی از فراخوان عمومی برای دستیابی به این هدف خبر داد و ابراز کرد: تاکسی‌هایی که پنج سال از عمر ساخت آنها گذشته باشد و هیچ تخلفی هم نداشته و از لحاظ فنی هم سالم باشند با رعایت سطح سواد مناسب می‌توانند وارد بخش تاکسی بی‌سیم شوند.

اقبالیان در مورد استفاده از تاکسی‌متر عنوان کرد: در بحث تاکسی‌های گردشی به دلیل عدم افزایش نرخ آنها اصراری بر استفاده از تاکسی‌متر نداریم اما در تاکسی بی‌سیم به دلیل روزآمدی نرخ‌ها، بر این امر اصرار داشته و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی در مورد سوار کردن مسافر توسط این تاکسی خارج از شبکه گفت: اگر به تاکسی‌های بی‌سیم مسافر حضوری بخورد با هماهنگی با مرکز می‌توانند مسافر را سوار کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول