اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شوشتر خبر داد

رفع کامل مشکلات ترافیکی شوشتر در آستانه بازگشایی مدارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان شوشتر از خط کشی 16 کیلومتر از معابر اصلی و فرعی شهرستان شوشتر به مناسبت فرا رسیدن موعد بازگشایی مدارس در این شهرستان خبر داد و گفت: مشکلات ترافیکی شهر شوشتر برطرف می‌شود.

رفع کامل مشکلات ترافیکی شوشتر در آستانه بازگشایی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر علیرضا تقی‌پور شامگاه امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان شوشتر اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن موعد بازگشایی مدارس و در راستای ایمن‌سازی معابر اصلی شهر شوشتر برای تردد دانش‌آموزان معابر اصلی شهر خط‌کشی می‌شود.

وی افزود: خط‌کشی اصلی شهر شوشتر پیش از بازگشایی مدارس در دستور کار قرار خواهد گرفت و پیمانکاری نیز در این باره تعیین خواهد شد.

وی با اشاره به خط‌کشی 16 کیلومتر از معابر اصلی و فرعی شوشتر گفت: 10 کیلومتر تقاطع اصلی و6 کیلومتر تقاطع فرعی در سطح شهرستان شوشتر در روزهای آینده خط‌کشی خواهد شد.

تقی‌پور با اشاره به آماده‌سازی شهر شوشتر از نظر ترافیکی برای بازگشایی مدارس خاطر‌نشان کرد: نصب موانع مکانیکی در مقابل مدارس برای کاهش سرعت خودروهای در حال تردد و نصب تابلوهای ترافیکی برای ایمن‌سازی تردد دانش‌آموزان در معابر اصلی در دستور کار سازمان تاکسیرانی و واحد ترافیک شهرداری شوشتر قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: ساماندهی خطوط تاکسی در سطح شهر شوشتر نیز در دستور کار این واحد قرا گرفته است وامید است که در کوتاه‌ترین زمان و همکاری راهنمایی و رانندگی شهرستان شوشتر این اقدام در اسرع وقت عملی شود.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول