اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان قم خبر داد

ساماندهی مسافربرهای شخصی بین شهری در قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان قم گفت: خودروهای شخصی بین شهری با ثبت‌نام در سامانه تاکسیرانی قم ساماندهی می‌شوند.

ساماندهی مسافربرهای شخصی بین شهری در قم

علیرضا اقبالیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت خودروهای شخصی و حمل و نقل مسافر گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک، حمل و نقل پایانه‌های جاده‌ای و ساماندهی مسافربرهای شخصی در روستاها به سازمان تاکسیرانی واگذار شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت حمل و نقل بین شهری در استان قم و به منظور جلب رضایت شهروندان از سیستم حمل ‌و نقل تاکسی در سطح شهر، سازمان تاکسیرانی قم اقدام به ساماندهی خودروهای شخصی بین شهری در استان کرده است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قم ادامه داد: در حال حاضر در دو مسیر شهر قنوات و کهک سواری‌های شخصی خودروی خود را به تاکسی تبدیل کرده و هم‌اکنون 48 دستگاه تاکسی در مسیر قنوات و 12 دستگاه تاکسی در مسیر کهک فعالیت دارند.

اقبالیان اظهار کرد: خودروهای شخصی بین شهری در استان که دارای کارت هوشمند بوده و در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سازمان تاکسیرانی مورد حمایت قرار گیرند.

وی یادآور شد: طرح ثبت‌نام از رانندگان خودروی شخصی آماده به فعالیت در سامانه حمل و نقل بین شهری از امروز به مدت 10 روز در استان آغاز شده است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی استان قم عنوان کرد: در حال حاضر 540 نفر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و برای 100 نفر از این تعداد کارت هوشمند صادر شده است.

اقبالیان تصریح کرد: رانندگان با ثبت‌نام در این سامانه علاوه بر ساماندهی می‌توانند از خدمات سازمان تاکسیرانی از جمله پروانه اشتغال و دفترچه بیمه برخوردار شوند.

وی گفت: خودروهای شخصی رانندگان پس از شش ماه فعالیت تبدیل به تاکسی شده تا رانندگان بتوانند با امنیت بیشتری در ارائه خدمات حمل و نقل بین شهری فعالیت کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول