اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

75 درصد مشکلات واحدهای صنعتی عدم وجود نقدینگی است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 75 درصد مشکلات واحدهای صنعتی عدم وجود نقدینگی است.

75 درصد مشکلات واحدهای صنعتی عدم وجود نقدینگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فخرالله مولایی شامگاه امروز در جلسه ستاد تسهیل امور واحدهای صنعتی استان زنجان اظهار کرد: باید مشکلات واحدهای صنعتی در استان‌ها با توجه به شرایط موجود حل شود.

وی با اشاره به برخی از مشکلات واحدهای صنعتی در استان‌ها افزود: 68 تا 75 درصد از مشکلات واحدهای صنعتی مشکل عدم وجود نقدینگی است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم فراهم‌سازی شرایط لازم برای فعالیت واحدهای صنعتی در استان‌ها افزود: در صورتی که مشکلات واحدهای صنعتی در استان قابل حل نباشد، مسئولان می‌توانند، به منظور حل شدن مشکل موجود موضوع را به وزارت‌خانه متبوع ارجاع دهند.

وی در ادامه با اشاره به را‌ه‌اندازی سیستم تصفیه فاضلاب صنعتی در 79 درصد از شهرک‌های صنعتی استان زنجان افزود: با برآورد صورت گرفته درصد راه‌اندازی این سیستم در کشور 70 درصد است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم رعایت قانون معافیت 10 ساله از پرداخت مالیات برای واحدهای صنعتی در مناطق محروم استان‌ها اضافه کرد: در صورت رعایت این موضوع از سوی مسئولان استان مشکلات واحدهای صنعتی تا حد زیادی برطرف می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اختصاص مبلغ 4 میلیارد ریال برای توسعه تصفیه‌خانه‌های فاضلاب صنعتی استان زنجان در سال جاری ادامه داد: راه‌اندازی این تصفیه‌خانه از آلودگی‌های زیست محیطی جلوگیری می‌کند.

لازم به ذکر است، در ادامه این جلسه تعدادی از صاحبان واحدهای صنعتی مشکلات خود را در زمینه راه‌اندازی واحدهای صنعتی مطرح کردند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول