اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از ناکامی کویتی‌ها در میزبانی صورت گرفت

اعلام آمادگی باشگاه ماهان برای میزبانی مسابقات واترپلو باشگاه‌های آسیا

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان با حمایت کامل از حضور قدرتمندانه این باشگاه در لیگ برتر واترپلو برای میزبانی قهرمانی باشگاه‌های آسیا اعلام آمادگی کرد.

اعلام آمادگی باشگاه ماهان برای میزبانی مسابقات واترپلو باشگاه‌های آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی باشگاه ماهان، محمدرضا ساکت در مورد شرایط تیم واترپلوی این باشگاه و حضور در رقابت‌های لیگ برتر کشور اظهار کرد: با تمام توان در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور که از نیمه دوم تیرماه آغاز می‌شود، حضور پیدا می‌کنیم.

وی ادامه داد: کسب دو قهرمانی متوالی از سوی بازیکنان تیم واترپلوی فولاد ماهان سپاهان افتخار ارزنده‌ای برای ورزش اصفهان است که امید فراوانی داریم در فصل آینده رقابت‌ها نیز بتوانیم قهرمانی خود را در لیگ برتر کشور تکرار کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان با اشاره به حضور تیم ماهان در مسابقه‌های جام باشگاه‌های آسیا تاکید کرد: در ادامه برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر و رقابت‌های آسیایی مسیر سخت و دشواری را پیش رو داریم اما با یک برنامه‌ریزی اصولی و منظم به دنبال حضور قدرتمندانه در این عرصه هستیم.

وی در مورد برگزاری تورنمنت‌های بین‌المللی واترپلو افزود: فصل گذشته رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار بود در کویت برگزار شود که به هر ترتیب این کشور نتوانست مسابقات را برگزار کند، در حالی که فولاد ماهان به عنوان نماینده ایران آمادگی کامل برای حضور در این رقابت‌ها را داشت و تمامی امور مربوط به شرکت در این مسابقات انجام شده بود.

ساکت ادامه داد: ما به عنوان یکی از باشگاه‌هایی که برنامه‌ریزی گسترده‌ای بر روی رشته واترپلو داریم، آمادگی خود را پیش از این برای میزبانی رقابت‌های قهرمانی آسیا اعلام کرده‌ایم و در حال حاضر نیز آمادگی کامل برای میزبانی مسابقات آسیایی را داریم.

وی در پایان با اشاره به حمایت از استعدادهای برتر این رشته ورزشی تأکید کرد: رویکرد ما در باشگاه فولاد ماهان به رشته واترپلو تیم‌محور نبوده و توجه ویژه‌ای به واترپلوی پایه و تیم‌های رده‌های سنی پایین‌تر داریم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول