اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان:

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی در خرمشهر راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: راه‌اندازی مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی خرمشهر در انتظار مصوبه شورای عالی کشور است.

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی در خرمشهر راه‌اندازی می‌شود

رحمان قلاوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: شهرستان خرمشهر به واسطه نزدیکی به منطقه آزاد اروند و همجواری با کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌تواند در آموزش فنی و حرفه‌ای به این کشورها نقش مهمی را ایفا کند.

وی از را‌ه‌اندازی بزرگترین مرکز سنجش مهارت استان در جنوب کشور خبر داد و افزود: این مرکز با بیشترین ظرفیت در برنامه‌های عمومی و متفرقه می‌تواند خدمات ارزنده‌ای را به مردم به‌ویژه جوانان جویای کار استان خوزستان ارائه دهد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خوزستان خاطر نشان کرد: به‌منظور راه‌اندازی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی در خرمشهر، در کمیته و شورای گسترش علمی کاربردی پیشنهاد راه‌اندازی این مرکز مصوب شده و امیدواریم در شورای عالی کشور نیز به تصویب برسد.

وی با بیان اینکه شهرستان خرمشهر از استعدادهای بالقوه بسیاری در بخش فنی و حرفه‌ای برخوردار است، گفت: بر اساس طرح مصوب شده امیدواریم بتوانیم نیروی بالای سطح دیپلم در مقطع کاردانی آموزش عالی مورد نیاز بازار کار را آموزش دهیم.

قلاوند بیان کرد: همچنین امیدواریم به زودی برای شهرستان خرمشهر مجوز راه‌اندازی مرکز غواصی، جوش زیرآب و تعمیر کشتی‌ها و ادوات در روی آب داده شود.

وی در پایان اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای فعالیت و رشته‌های فنی و حرفه‌ای در شهرهای مختلف استان خوزستان و فراهم آمدن بازار کار بیشتر در این استان است.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول