اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس پویا باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آبیک بر اجرای برنامه‌های پویا و اثرگذار با بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های مردمی از سوی مسئولان تأکید کرد.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس پویا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک رضا اسفندیاری بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی مردم ایران  جانانه و با تبعیت از ولی فقیه و نیروی ایمان و تقوا توانستند در برابر تمام دنیا ایستادگی کنند.

وی افزود: در پیش از انقلاب اسلامی چه از طریق جنگ و یا دروغ‌های دیپلماتیکی بخشی از کشور دو دستی تقدیم کشورهای دیگر می‌شد که به عنوان نمونه می‌توان به جدا شدن بحرین و بخشی از شمال شرق ایران اشاره کرد ولی در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را از دست ندادیم.

این مسئول با اشاره به نقش مردم در حیات، تقویت و استمرار انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم در حفظ تاریخ انقلاب اسلامی تأثیر بسزایی دارند لذا انتقال فرهنگ ایثار، شهادت، شجاعت و ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس از سوی مسئولان به نسل جوان امروزی ضرورتی انکارناپذیر است.

فرمانده سپاه ناحیه آبیک بزرگداشت هفته دفاع مقدس امسال را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته ذکر و اذعان کرد: به دلیل بروز و ظهور بیداری اسلامی در دنیا به برکت انقلاب اسلامی و افزوده شدن بر عمر گرامیداشت دفاع مقدس لازم است که برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال جذاب، پویا و متنوع برگزار شود که می‌طلبد مسئولان اهتمام ویژه داشته باشند.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس امسال از اهمیت خاصی برخوردار است چراکه بیانگر پویایی نظام اسلامی است.

وی بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، فضاسازی مناسب و تبلیغات به مناسبت دفاع مقدس در سر درب ادارات و سطح شهر از سوی مسئولان تاکید کرد و گفت: روحانیون باید در مساجد به تبیین اهداف و ارزش‌های دفاع مقدس بپردازند و در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزایی ایفا کنند.

این مسئول بر تدوین برنامه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس از سوی کمیته‌های امور بانوان، فرهنگی و هنری، تبلیغات و رسانه‌ای، پشتیبانی و سنجش و ارزیابی تأکید و خاطرنشان کرد: مراسم رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور، سخنرانی راویان دفاع مقدس در مدارس، گلباران گلزار شهدا و دیدار با امام جمعه و خانواده‌های معزز شهدا، همایش پیاده‌روی بانوان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول