اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

جوان ایرانی را باید در وقایع انقلاب و دفاع مقدس شناخت

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: اگر امروز می‌خواهیم، تصویری از جوان ایرانی را به دنیا نشان دهیم باید افکار عمومی را معطوف حضور جوانان ایرانی در میادینی همانند دفاع مقدس و انقلاب کنیم.

جوان ایرانی را باید در وقایع انقلاب و دفاع مقدس شناخت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در نشست استانی "وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی"، اظهار داشت: دنیا اگر می‌خواهد جوان ایرانی را و اساسا فرصت‌های ایران اسلامی را بشناسد باید به عقبه جوانان ما رجوع کند که چطور در گذشته پر افتخار عرصه‌های سرنوشت ساز حضور داشته‌اند.

وی ادامه داد: دنیا اگر به دنبال این است که ایران اسلامی را خوب بشناسد باید جوانان ایرانی را خوب بشناسد که در واقع وقوع انقلاب اسلامی ایران و این رویداد تاریخی به واسطه حضور جوانان با اعتقاد ما رقم خورد.

نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: مهمترین دستاورد جوان ایرانی ظهور و بروز پدیده‌ای به نام انقلاب اسلامی است که در بطن راه نیز شهدای زیادی را در همین تحولات انقلاب تقدیم کردیم لذا اگر دنیا می‌خواهد، از پیروزی انقلاب اسلامی و نقشی که جوانان داشته‌اند این عظمت را خوب درک کند.

عزیزی اضافه کرد: جوان ایران اسلامی سربلند میدان‌ها و پرچمدار حرکت‌های بزرگ برای جوانان دنیاست، لذا نگاه ابزاری به جوان جفا و نگاه تهدیدی به او ظلم است‌‌‌ زیرا جوانان ایرانی همیشه خالق صحنه‌های سرنوشت بوده‌اند.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ارتباط بین جوانان و دفاع مقدس بحث جدی و مهم است و دنیا اگر می‌خواهد جوان ایرانی را خوب بشناسد باید به تاریخ هشت سال دوران پرافتخار دفاع مقدس رجوع کند که صحنه‌هایی به جز ایثار و شجاعت از جوانان ما چیزی نمی‌یابد.

استاندار هرمزگان افزود: عقبه جوانان ایران اسلامی عقبه پرافتخاری است که به برکت اندیشه‌های نظام و اعتقادات عمیق دینی و هدایت‌گری‌های پیامبر گونه امام و رهبری و تحولات دولت در چند ساله اخیر، نقش جوانان ما را با عظمت کرده است.

در ادامه این نشست که با حضور تعدادی از مدیران کل ادارات هرمزگان و مشاوران جوان رئیس جمهوری برگزار شد استاندار هرمزگان به سئوالات طرح شده از طرف نمایندگان جوانان هرمزگانی پاسخ داد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول