اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرستان رشت تاکید کرد

سرعت رشد و توسعه گیلان با همدلی و همکاری مسئولان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهرستان رشت گفت: همدلی و همکاری مسئولان موجب تسریع در توسعه گیلان می‌شود.

سرعت رشد و توسعه گیلان با همدلی و همکاری مسئولان

حجت‌الاسلام محمد حسن‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اهمیت همدلی و وحدت مسئولان در اجرای کارها، اظهار کرد: اگر تمام مسئولان استان با همدلی و همکاری به انجام وظیفه‌های خود بپردازند شاهد سرعت یافتن در توسعه استان می‌شویم.

وی ابراز کرد: با ایجاد همدلی در یک کار تعاونی و گروهی و در کارهای خیر و خداپسندانه بسیاری از کارها با سرعت بیشتری پیش می‌رود.

حسن‌خواه با بیان اینکه در هر سیستم مدیریتی یک نفر به عنوان مدیر باید حرف آخر را بزند، افزود: با همدلی و همکاری مسئولان ثمرات و نتایج بسیار خوبی برای استان فراهم می‌شود.

وی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در استانداری گیلان، خاطرنشان کرد: امیدواریم در زمان باقیمانده از دولت دهم شاهد تعامل، همدلی و همکاری بیش از پیش بین مدیران و سازمان‌ها برای توسعه گیلان باشیم.

این مسئول، ساخت تقاطع‌های غیر هم‌سطح در برخی از میدان‌های پر ترافیک شهر رشت، بازسازی محل‌های عبور عابر پیاده، مرمت و بهسازی کوچه‌ها و معابر شهری و ده‌ها پروژه دیگر را از جمله‌ فعالیت‌های شورای شهر رشت برشمرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم در مدت باقیمانده از عمر شورای سوم شهر رشت شاهد اتمام این پروژه‌ها باشیم.

حسن‌خواه به فعالیت‌ سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری رشت اشاره کرد و یادآور شد: این سازمان برنامه‌های متفاوت فرهنگی و ورزشی برای آحاد مردم شهر رشت دارد و برنامه‌هایی نیز در صدد اجراست.

وی بیشتر فعالیت‌های فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت را در قالب سازمان‌های مختلف زیرمجموعه شهرداری این شهر ارزیابی کرد و افزود: سازمان‌های فضای سبز، خدمات شهری، عمران، تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی و... در فعالیت‌های فرهنگی این شورا شریک هستند.

عضو شورای شهر رشت به برگزاری برنامه‌های قرآنی و آموزشی توسط این شورا اشاره کرد و یادآور شد: هزینه‌ تمام برنامه‌ها و پروژه‌های در دست اجرای شهر رشت از محل پرداخت عوارض شهری مردم تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حتی در پروژه‌های عمرانی باید به مسایل و جنبه‌های فرهنگی توجه داشت، خاطرنشان کرد: تمام بودجه شهرداری رشت برای انجام کارهای عمرانی و فرهنگی از محل دریافت عوارض شهری شهروندان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول