اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده مدال برنز پارالمپیک لندن:

مسئولان نگاه خود را معطوف به فوتبال کرده‌اند

خبرگزاری فارس: مدال‌آور پارالمپیکی دشتستان گفت: مسئولان نگاه خود را معطوف به فوتبال کرده‌اند و آن گونه که شایسته است از سایر رشته‌های ورزشی حمایت نمی‌شود.

مسئولان نگاه خود را معطوف به فوتبال کرده‌اند

عبدالرضا کریمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: افتخار می‌کنم که به‌عنوان جوان دشتستانی توانسته‌ام نام دشتستان و ورزش دشتستان را در سطوح ملی و بین‌المللی معرفی کنم و موفقیت به دست آمده را به مردم دشتستان به‌ ویژه جامعه ورزشی شهرستان تبریک می‌گویم.

قهرمان پارالمپیکی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: دلایل متعددی در موفقیت بنده نقش داشتند که تلاش و پشتکار و همراهی خانواده بسیار اثربخش بوده و بر دستان گرم ایشان بوسه می‌زنم.

کریمی‌زاده با تاکید بر نقش مربیان در موفقیت‌های ورزشی وی بیان داشت: نقش مربیان در آمادگی بنده برای حضور در مسابقات بسیار اثربخش بوده و فعالیت‌ و همراهی مربیان نقشی مهم در موفقیت بنده داشته است.

وی با تشکر از حمایت‌های مسئولان استان اضافه کرد: در سال گذشته حمایت خوبی از مسئولان استانی شاهد بوده‌ایم و با پیگیری‌های آقای جهان‌بخش استاندار بوشهر و آقای جمشیدی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر مشکل اشتغال بنده را رفع کردند که نقش مهمی در آمادگی روحی بنده برای حضور در مسابقات دارد.

بازیکن تیم فوتبال هفت نفره ایران در مسابقات پارالمپیک لندن اذعان داشت: وضعیت امکانات ورزشی معلولان در استان ضعیف است و امکانات مطلوب و بودجه کافی که باید در اختیار ورزش معلولان قرار بگیرد به آن اختصاص داده نمی‌شود.

کریمی‌زاده عنوان کرد: امکانات و اعتبارات محدود است و به نظر بنده با توجه به شرایط استان در حد امکان ورزشکاران معلول حمایت شده‌اند، ولی این امکانات در سطحی نیست که ورزشکاران برای موفقیت در سطوح ملی و بین‌المللی دلگرم شوند اما، برای فعالیت در سطح ابتدایی امکانات کافی است.

وی با گلایه از توجه بیش از حد مسئولان به فوتبال گفت: سهم بالایی از اعتبارات ورزشی به فوتبال اختصاص می‌یابد و همواره شاهد آن هستیم که تیم‌های فوتبال با توجه به اعتبارات خوب و بالایی که جذب می‌کنند نتایج مطلوب و کارآمدی ندارند.

کریمی‌زاده عنوان کرد: مسئولان نگاه خود را معطوف به فوتبال کرده‌اند و آن گونه که شایسته است از سایر رشته‌های ورزشی و ورزش‌های معلولان حمایت نمی‌شود.

قهرمان پارالمپیکی شهرستان دشتستان گفت: از مسئولان و متولیان ورزش انتظار داریم آن گونه که حق ورزشکاران و افتخارآفرینان ورزشی در رشته‌ها و عرصه‌های مختلف ورزشی است از ایشان حمایت کنند.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت مسئولان از ورزشکاران تمامی رشته‌های ورزشی ابراز داشت: اگر مسئولان 20 درصد از مبلغ پرداختی به فوتبالیست‌ها را به ورزشکاران سایر رشته‌های ورزشی و ورزشکاران معلول اختصاص دهند شاهد کسب نتایج مطلوب‌تری در سطح ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

کریمی‌‌زاده خاطر نشان کرد: از حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان اجرایی شهرستان دشتستان، متولیان ورزش استان و تمامی مردم شهرستان دشتستان که به گرمی از بنده استقبال کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول