اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

مسئولان تکلیف‌گرایانه از ارزش‌های انقلاب صیانت کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: مسئولان در بحث تکلیف‌گرایی باید متعهدانه از ارزش‌های انقلاب اسلامی صیانت کنند.

مسئولان تکلیف‌گرایانه از ارزش‌های انقلاب صیانت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، یدالله اکبرزاده بعدازظهر امروز در همایش کمیته‌های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهیختگان با محوریت راهیان نور و درس آمادگی دفاعی که در سالن همایش‌های غدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد با تاکید بر اینکه برای مقابله با جنگ نرم در قالب راهیان نور دیدگاه رهبری باید یک باور عمومی باشد، اظهار داشت: مسئولان در بحث تکلیف‌گرایی باید متعهدانه از ارزش‌های انقلاب اسلامی صیانت کنند.

وی موضوع راهیان نور را در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان جامعه موثر دانست و ادامه داد: بعد فرهنگی و معنوی راهیان نور نه تنها برای دانش‌آموزان موثر است بلکه مرور خاطرات دفاع مقدس برای ایثارگران و رزمنده‌های دوران جنگ مقبولیت دارد.

این مسئول با تاکید بر اینکه برای مقابله با تفکرات نظام سلطه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: در بحث اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور راه و روش امام و شهدا به این اقشار آموخته می‌شود.

فرماندار آمل آمادگی لازم خود را برای اعزام راهیان نور در این شهرستان اعلام کرد و گفت: در اعتبارات سال جاری بحث راهیان نور در شهرستان آمل دیده شد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش آمل در سال گذشته در هشت مرحله 2 هزار و 63 دانش‌آموز را به راهیان نور اعزام کرد.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه فضای اردوگاه راهیان نور برای ورود دانش‌آموزان باید معنوی باشد، اذعان داشت: محصول راهیان نور باید تحکیم ارتباط نسل جوان با نسل دوران دفاع مقدس باشد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول