اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خاکعلی:

مسئولان به فکر رفع مشکلات مردم باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر خاکعلی بر رفع مشکلات مردم از سوی مسئولان تأکید کرد.

مسئولان به فکر رفع مشکلات مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام علی اکبری در مراسم معارفه شهردار جدید شهر خاکعلی در مسجد چهارده معصوم (ع) گفت: خدمت مسئولان نباید به تریبون و میتینگ سیاسی تبدیل شود بلکه مسئولان باید در راستای رفع مشکلات مردم گام‌های مؤثرتری بردارند.

امام جمعه شهر خاکعلی تصریح کرد: مردم قدرت درک و تجزیه و تحلیل تمام مسایل جامعه را دارند و مسئولان باید مراقب فعالیت‌های خود باشند و مشکلات مردم را به نحو مطلوبی برطرف کنند.

اکبری ادامه داد: شهردار خاکعلی باید نسبت به امور محوله و رسیدن به اهداف عالیه نظام گام برداشته و در تأمین رفاه، آسایش و توجه به سیما و منظر شهری و ایجاد درآمد پایدار تلاش مضاعف داشته باشد.

وی بیان کرد: از سیاسی‌کاری نیز در شهرداری باید پرهیز شود تا مردم لذت خدمت مسئولان به خود را احساس کنند.

امام جمعه شهر خاکعلی بیشترین مراجعات مردمی به دفترشان را در حوزه خدمات شهرداری عنوان کرد و افزود: نگاه بنده به شهرداری کاملا مثبت است امیدوارم شهردار جدید خاکعلی با برنامه‌ریزی مدون در سر و سامان بخشیدن به شهر خاکعلی و رفع مشکلات مردم گام‌های مثبتی بردارد.

وی ابراز کرد: اگر شهرداری در خدمت‌رسانی نگاه انسان‌محوری داشته باشد از تمام فرصت‌ها بهینه استفاده می‌شود ولی اگر در خدمت‌رسانی به مردم نگاه معیشتی و ابزار سودی داشته باشد، دچار اختلال می‌شود.

امام جمعه شهر خاکعلی با بیان اینکه مردم دولت را در شهرداری خلاصه می‌کنند، عنوان کرد: اگر مردم از شهرداری رضایت داشته باشند از کل سیستم دولت نیز راضی هستند ولی اگر مردم مورد بی‌مهری و کم لطفی شهرداری‌ها قرار بگیرند از کل سیستم دولت نارضایتی می‌شوند بنابراین شهردار باید با سعه‌صدر و روحیه انتقاد‌پذیری بالا در رفع مشکلات شهر خاکعلی و توسعه و عمران این شهر گام‌های ارزنده‌ای بردارد.

انتها ی پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول