اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تبریز صورت گرفت

رقابت 9 حافظ در روز دوم مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان جهان

خبرگزاری فارس: در دومین روز از برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان جهان در تبریز 9 تن از حافظان حاضر در این مسابقات به رقابت با هم پرداختند.

رقابت 9 حافظ در روز دوم مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در رشته حفظ این مسابقات و در دومین روز، ظهر امروز 9 تن از حافظان قرآن که بر اساس قرعه‌کشی هیئت برگزاری انتخاب شده بودند به تلاوت آیات منتخب هیئت داوران پرداختند.

علی قاسم بهادلی از عراق، مهتدی عبدالحی اف از تاجیکستان، حبیب‌الله جعفری از افغانستان، اسماعیل لی‌لا از آلبانی، مونر آمپا باتوآن از فیلیپین، محمد مجاهد از هندوستان، محمد نور نوح از بنگلادش، فاروق اعظم از قطر و احمد کروانجی اوغلو از ترکیه 9 حافظ قرآن حاضر در روز دوم مسابقات بودند که پیش از ظهر امروز رقابت کردند. 

در دومین روز مسابقات محمد قویدل، قاری نونهال تبریزی و دارنده رتبه برتر مسابقات سراسری اذان در سال‌های 90 و 91 با تلاوت زیبای خود، آغازگر رقابت‌های روز دوم بود و پس از آن نیز بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، شرکت‌کنندگان برای اجرای برنامه به روی سن رفتند.

در چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان جهان در تبریز، قاریان و حافظانی از 52 کشور جهان حضور دارند که در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

آغازگر مسابقات در روز دوم علی قاسم بهادلی شرکت‌کننده کشور عراق بود و پس از آن نیز مهتدی عبدالحی اف از کشور تاجیکستان، حبیب‌الله جعفری از کشور افغانستان، اسماعیل لی‌لا از کشور آلبانی، مونر آمپا باتوآن از کشور فیلیپین، محمد مجاهد از کشور هندوستان، محمدنور نوح از کشور بنگلادش، فاروق اعظم از کشور قطر و احمد کروانجی اوغلو از کشور ترکیه وارد رقابت شدند.

شاید بتوان مهم‌ترین نکته روز دوم مسابقات را در حضور پرشور مردم در سالن برگزاری این مسابقات دانست؛ به طوری که تا لحظاتی قبل از آغاز مسابقات سالن محل برگزاری تقریباً پر شده بود.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول