اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاری دانشجوی انگلیسی:

تمسک به قرآن زمینه‌ساز آگاهی و بیداری بشریت است

خبرگزاری فارس: قاری دانشجوی انگلیسی شرکت‌کننده در چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان مسلمان جهان در تبریز گفت: تمسک به قرآن زمینه‌ساز آگاهی و بیداری بشریت است.

تمسک به قرآن زمینه‌ساز آگاهی و بیداری بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، العابد دانشجوی 20 ساله انگلیسی، سطح برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان مسلمان جهان را بسیار عالی توصیف کرد و افزود: تمام رشته‌ها اعم از حفظ، قرائت و تجوید در سطحی بسیار عالی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات فرصت مناسبی برای جوانان و دانشجویان است چراکه در هیچ کشور عربی و اسلامی مسابقاتی در این حد با حضور داوران بین‌المللی برگزار نمی‌شود.

العابد، میزبانی تبریز را بسیار عالی خواند و اظهار کرد: سطح فرهنگ مردم تبریز بالاست و محافل قرآنی خوب و حافظان نوجوان زیادی در این شهر وجود دارد.

وی نقش دانشجویان مسلمان در بیداری اسلامی کشورهای منطقه و جهان را بسیار ممتاز دانست و گفت: دانشجویان مسلمان با بهره‌گیری از رهنمودهای قرآنی می‌توانند نقش قابل توجهی در افزایش سطح آگاهی و دانش ملت‌های خود ایفا کنند.

این دانشجوی انگلیسی افزود: اگر مسلمانان در بهره‌مندی از قرآن جدیت داشته باشند و قرآن به درون مسلمانان نفوذ کنند هیچ دیکتاتوری نمی‌تواند بر آنان تسلط یابد.

چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان جهان با حضور 100 قاری و حافظ از 52 کشور مختلف جهان در تبریز با مشارکت شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

15 نفر از داوران ایرانی و خارجی قضاوت مسابقات را انجام می‌دهند.

9 نفر از داوران ایرانی بوده و شش نفر دیگر از کشورهای مصر، لبنان، مالزی و عراق امر قضاوت را عهده‌دار هستند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول