اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس مصوبه شورای آموزش عالی

3 مرکز علمی در کرمان ادغام شدند

خبرگزاری فارس: مرکز بین‌المللی علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی، دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و پارک علم و فناوری کرمان بر اساس مصوبه شورای گسترش آموزش عالی تجمیع شدند.

3 مرکز علمی در کرمان ادغام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته استان کرمان، مرکز بین‌المللی علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی و دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان بر اساس مصوبه شورای گسترش آموزش عالی تجمیع شدند و با عنوان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود ادامه می‌دهند.

با گذشت یک سال از موافقت اولیه شورای گسترش آموزش عالی با تجمیع مرکز بین‌المللی علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی و دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی کرمان این شورا طی نامه‌ای موافقت قطعی خود را ابلاغ کرد و این مجموعه با عنوان دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

بر اساس مصوبه شورای مذکور تمام پژوهشکده‌های مرکز بین‌المللی تجمیع و با عنوان پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی به عنوان زیر مجموعه دانشگاه تحصیلات تکمیلی با ردیف بودجه مستقل فعالیت می‌کنند.

همچنین شورای گسترش آموزش عالی در مورد قرار گرفتن پارک علم و فناوری استان کرمان به عنوان زیرمجموعه دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته موافقت قطعی خود را اعلام کرد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول