اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده

ساختمان جدید مرکز علمی - کاربردی بابل بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز علمی و کاربردی بابل گفت: با توجه به گستره فعالیت مرکز علمی و کاربردی بابل، سال آینده ساختمان جدید این مرکز بهره‌برداری می‌شود.

ساختمان جدید مرکز علمی - کاربردی بابل بهره‌برداری می‌شود

عین‌الله جعفرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: مرکز علمی و کاربردی بابل با یک‌هزار دانشجو در رشته‌های it، کامپیوتر، نرم‌افزار، حقوق و حسابداری مشغول فعالیت بوده که تاکنون دانشجویان و نخبگان زیادی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل و نسبت به ایجاد بازار کار و سرمایه در سطح مازندران اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه فعال کردن انجمن و بسیج دانشجویی از اهداف مهم این مرکز بوده است گفت: با فعالیت انجمن علمی دانشجویی رقابت سالمی در بین دانشجویان ایجاد شده و زمینه‌ای فراهم شده تا دانشجویان تفکرات و ایده‌های خود را به منصه ظهور گذاشته و این ایده‌ها را مدیریت کنند.

جعفرنژاد تصریح کرد: ایجاد بازارچه خرید و فروش دانشجویی فکر نو و جدیدی بوده که توسط دانشجویان این مرکز ارائه شده و با ایجاد این بازارچه کارآفرینی، دانشجویان یاد گرفتند بعد از فارغ‌التحصیلی تنها به دنبال کارهای دولتی نباشند بلکه به دنبال این باشند که برای خود شغلی ایجاد کرده و به کسب و کار بپردازند.

وی با اشاره به اینکه در صدد هستیم انجمن علمی مرکز علمی و کاربردی بابل را نظام‌مند کنیم خاطر نشان کرد: در پشت ایجاد بازارچه کوچک در این مرکز فکر بزرگی نهفته است تا دانشجویان به صورت نظام‌مند برنامه‌های مدون و خوبی در سطح کشور و مازندران ارائه کنند.

جعفرنژاد از بهره‌برداری ساختمان جدید مرکز علمی و کاربردی بابل ظرف یک سال آینده خبر داد و اذعان داشت: با توجه به گسترش فعالیت‌ها و عملکرد خوب مرکز علمی و کاربردی بابل بیش از 3 میلیارد تومان اعتبار برای احداث ساختمان جدید مرکز علمی و کاربردی بابل اختصاص یافته که ظرف یک سال آینده ساختمان این مرکز به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول