اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان:

گروه‌ها قدرت و ثروت را در انتخابات ابزار قرار ندهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: گروه‌ها قدرت و ثروت را در انتخابات ابزار قرار ندهند و این امر برای آنها هدف نباشد.

گروه‌ها قدرت و ثروت را در انتخابات ابزار قرار ندهند

آیت‌الله رضا رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری انتخابات‌های مختلف در کشور اظهار کرد: مردم باید سوابق افراد، برنامه‌ها و دیدگاه‌هایی که مطرح می‌کنند را با بصیرت و هوشمندی رصد کنند.

وی شرکت در انتخابات را حق گروه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: گروه‌ها قدرت و ثروت را در انتخابات ابزار قرار ندهند و این امر نباید برای آنها هدف باشد.

رمضانی قدرت و ثروت در نظام اسلامی را وسیله‌ای برای خدمت‌رسانی و رفاه نسبی مردم دانست و تصریح کرد: احکام اسلامی باید به نحو شایسته در حاکمیت اسلامی پیاده شود و مسئولان نباید از این خط اصلی عدول کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه گروه‌ها در انتخابات آینده باید برنامه‌محور باشند، ابراز کرد: در شرایطی نیستیم که یک رکن انقلاب در اختیار افرادی قرار گیرد که انقلاب و اسلام را قبول ندارند.

وی خواستار ترویج ارزش‌های دینی در نظام اسلامی شد و خاطرنشان کرد: میراث‌دار فرهنگ بزرگی هستیم که به واسطه هزینه‌های بسیار به وجود آمده است و با تدبیر باید این مرحله را سپری کنیم.

رمضانی بر توجه به عقلانیت نظام تاکید کرد و گفت: چشم‌انداز برنامه‌های توسعه و عدالت باید به بهترین روش در جامعه حاکم شود و این امر در تمام بخش‌ها ملموس باشد و مردم آن را احساس کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نهضت خدمت‌رسانی در تمام مقاطع نظام باید مشهود باشد، اظهار کرد: افرادی که مسئولیت‌ها را عهده‌دار می‌شوند باید تلاش کنند اعتماد مردم به نظام بیشتر شود.

وی مردم گیلان را هوشمند و بصیر خواند و بیان کرد: دقت و بصیرت مردم در انتخابات موجب به میدان آمدن خدمتگزارانی برای توسعه استان می‌شود.

رمضانی با اشاره به مطرح شدن توزیع عادلانه ثروت در محافل مختلف، گفت: رابطه تنگاتنگ اخلاق و سیاست در توزیع عادلانه ثروت موثر است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بر انسانی کردن رفتار سیاست‌مداران تاکید کرد و افزود: ثروت‌ها باید بین ملت‌ها توزیع شود اما این امر هنوز نهادینه نشده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول