اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

فضای انتخابات نباید ما را از کار و تلاش دور کند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: نباید فضای انتخاباتی در کشور ما را از کار و تلاش جدی در فرصت باقیمانده از دولت دهم دور کند.

فضای انتخابات نباید ما را از کار و تلاش دور کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در گردهمایی مدیران فرهنگ و ارشاد سراسر کشور در سرعین اظهار داشت: هنر از ابعاد مختلف تعاریف گوناگونی دارد که در عرصه مدیریت نیز از ارائه مطالب و مبانی جدید و اندیشه‌های توانمند به عنوان یک هنر اصیل یاد می‌شود چراکه هنر بسیج کردن و ساماندهی توانمندی‌ها در حوزه عمل و اجراست.

وی به رابطه هنر با مسائل مختلف و تعاریف انجام شده در مکاتیب اشاره کرد و یادآور شد: انتخاب وسیله هنری نیز به تناسب شرایط فضا،‌ مکان و انتظار مخاطب بسیار ارزشمند است تا بتوان برای انتقال مبانی درست و دقیق برنامه‌ریزی کرد.

استاندار اردبیل با اعلام اینکه در عصر ارتباطات و پیشرفته امروزی انتخاب وسیله انتقال هنر و ارتباط بسیار حایز اهمیت است،‌ خاطرنشان کرد: در دین اسلام و فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری تعابیر متعددی از هنر به میان آمده است که تکلیف همه ما را چنین تعاریفی مشخص کرده که در ذات هنر اسلامی معنویت و سازندگی به یقین موج می‌زند.

صابری به شرایط حساس و خاص کشور در یک سال آینده اشاره کرد و گفت: یکی از این شرایط بودجه‌ای است که مجلس هشتم تصویب کرده است و ما به مذاق مجلس نهم باید آن را اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول ضرورت اجرایی شدن بودجه مصوب در این سال حساس و خاص را یادآور شد و عنوان کرد: ما امروز در شرایطی هستیم که با رهنمود رهبری و تکیه بر خون شهدا و حضور مردم الگوی جهان شده‌ایم و در بیداری اسلامی عرصه برای حضور مقتدر ایران اسلامی فراهم شده است.

رئیس شورای اداری استان بیان داشت: دشمنان ما چه بخواهند و چه نخواهند ایران اسلامی به الگوی برتر در تمام زمینه‌ها به ویژه سازندگی و مبارزه با استکبار تبدیل شده است و تمام شیطنت و بچه‌بازی‌های استکبار جهانی نیز جز زحمت و خستگی آنها ره به جایی نمی‌برد.

صابری با اعلام اینکه استکبار جهانی از ایران هسته‌ای هراس ندارد بلکه هراس استکبار از الگو شدن ایران اسلامی است، افزود: ما در فضای انتخاباتی به سر می‌بریم و با آغاز زود‌هنگام تبلیغات نباید فضای کار و تلاش تبدیل به فضای هیجان و احساسات شود.

وی ادامه داد: کشور در حالی حال و هوای انتخاباتی گرفته است که هنوز یک سالی از دوران خدمت دولت دهم مانده است که دولت تلاش می‌کند با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هیچ زحمتی برای دولت آینده نگذارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: ما باید با هنرمندی ویژه از این برهه خاص عبور کنیم و به دشمنان نیز دست‌آویزی برای تبلیغ ندهیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول