اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

واحدهای صنعتی شهرضا استخدام نیروهای بومی را در اولویت قرار دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرضا گفت: در حال حاضر ایجاد فضای مناسب در زمینه ایجاد اشتغال جزو اساسی‌ترین دغدغه‌های مسئولان شهرستان شهرضا است و دستگاه‌های مختلف باید نیروهای بومی را در اولویت اشتغال قرار بدهند.

واحدهای صنعتی شهرضا استخدام نیروهای بومی را در اولویت قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سیدمحمدباقر محمدی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه افزود: جذب سرمایه‌های خرد و کلان صنعتی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کاربردی سال جاری در شهرستان شهرضا است.

وی ادامه داد: کمیته‌ای با عنوان کمیته جذب سرمایه در شهرضا تشکیل شده است که در راستای نیل به اهداف کلان حوزه صنعت گام برمی‌دارد.

فرماندار شهرضا با تشریح سیاست‌های اشتغا‌زایی در سطح شهرستان شهرضا افزود: واحدهای صنعتی باید با نیازسنجی مداوم نیروهای کاری و در اولویت قرار دادن نیروهای متقاضی اشتغال بومی زمینه دستیابی به اهداف کلان اشتغال را مهیا کنند.

وی در ادامه با اشاره به طرح‌های کلان صنعتی و کشاورزی شهرضا که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد افزود: طرح‌هایی از قبیل گلخانه گل‌های تزئینی، گاوداری گاوهای شیرده، کارخانه تولید شیر خشک، دامداری شیری روستایی، خط انتقال آب روستایی و خانه بهداشت روستایی از مهم‌ترین طرح‌های شهرستان به شمار می‌رود.

محمدی اضافه کرد: اخذ مجوز احداث دو مجتمع تفریحی ـ فرهنگی بین‌راهی در حوزه شهرضا با مشارکت بخش خصوصی و بهره‌برداری از مجتمع آموزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر طرح‌های هفته دولت در سطح شهرستان شهرضا به شمار می‌رود.

محمدی با تشریح وضعیت صنعت کشاورزی در شهرضا گفت: با وجود مشکلات ناشی از معضل خشک‌سالی در سال جاری شاهد برداشت بیش از 15 هزار تن جو در شهرستان بوده‌ایم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول