اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراب مطرح کرد

تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه حمایت از نیروهای بومی

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراب اقتصاد مقاومتی را در سایه تقویت و رونق تولید ملی و حمایت از نیروهای کار بومی ممکن دانست و گفت: ضربه‌های اقتصادی و تحریم‌های اعمال شده کشورهای سلطه‌گر با سلاح اقتصاد مقاومتی خنثی می‌شود.

تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه حمایت از نیروهای بومی

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: شکست فضاحت‌بار صهیونیست‌ها از مقاومت حزب‌الله لبنان و هراس این رژیم و اربابان آن از گسترش این مقاومت‌ها موجب توطئه‌چینی ایادی نظام سلطه جهانی بر علیه ثبات و آرامش کشورهای محور مقاومت شده است.

امام جمعه سراب با بیان اینکه سوریه در خط مقدم مقاومت بر علیه شرارت‌های رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارد، افزود: حوادث تاسف‌بار اخیر سوریه که ناشی از فتنه‌انگیزی کشورهای بیگانه و ایادی مزدور آنهاست در حقیقت نوعی انتقام‌گیری از دوستان و حامیان مقاومت است.

حجت‌الاسلام اکرمی با تمجید از شخصیت سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان ابراز داشت: جنگ 33 روزه و شکست اسرائیل با آن همه نیرو و تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته نظامی در برابر سلاح‌های ابتدایی حزب‌الله لبنان نشانه‌های زوال و نابودی غاصبان سرزمین قدس شریف را عیان کرده و همین موضوع موجب ترس و واهمه صهیونیست‌ها شده است.

خطیب جمعه سراب مقاومت را تنها راه پیروزی و نصرت بر استکبار و استعمار عنوان کرد و افزود: نتیجه مقاومت و ایستادگی، پیروزی و ظفرمندی است.

امام جمعه سراب، توطئه‌های دشمنان علیه مردم مسلمان منطقه به خصوص شیعیان را تمام نشدنی دانست و تصریح کرد: شیعیان عربستان، بحرین و سوریه به شدت مورد هجمه و تهاجم دشمنان قرار گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام اکرمی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه، اقتصاد مقاومتی را در سایه تقویت و رونق تولید ملی و حمایت از نیروهای کار بومی ممکن دانست و یادآور شد: ضربه‌های اقتصادی و تحریم‌های اعمال شده کشورهای سلطه‌گر با سلاح اقتصاد مقاومتی خنثی می‌شود.

وی با بیان اینکه نظام سلطه بعد از خنثی شدن همه توطئه‌های نظامی، اطلاعاتی، فرهنگی و علمی خود به دنبال متزلزل کردن اراده پولادین مردم انقلابی و اخلال در مسیر بیداری اسلامی از طریق اعمال تحریم‌های اقتصادی است، افزود: تئوریسین‌های نظام سلطه بر اساس آموزه‌های نظام سرمایه‌داری، همواره دچار این گمان غیرواقعی هستند که ملت ایران در صورت محاصره اقتصادی و تنگناهای مادی تسلیم دشمنان خواهند شد.

اکرمی اظهار کرد: این تصمیم آمریکا و اقمار وابسته آن ناشی از عدم شناخت اسلام و مردم انقلابی ایران اتخاذ شده و به طور طبیعی در اندک زمان آتی، همانند عرصه‌های دیگر، پیروز این میدان کسی جز جبهه عظیم انقلاب اسلامی نخواهد بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب در ادامه خطبه‌های نماز با قرائت احادیث و روایاتی در بیان عقوبت اخروی زنان بدحجاب و بزک کرده، گفت: اگر دستورات و تعالیم اجتماعی اسلام در خانواده‌ها مورد لحاظ قرار گیرند، طلاق و جدایی و انحراف از این خانواده‌ها دور خواهد بود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول