اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

پشت پا زدن به نیروهای بومی راهگشا نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: پشت پا زدن به نیروهای بومی و منطقه‌ای به جای پشت گرمی آنها به صلاح و شایسته مردم اردبیل نیست.

پشت پا زدن به نیروهای بومی راهگشا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: اگر با این سرمایه‌ها صحیح و اصولی رفتار نکنیم و به اصطلاح سرمایه‌سوزی کنیم به راحتی سرمایه‌های کلان و ارزشمندمان را از دست داده و نه تنها سودی نمی‌بریم بلکه ضرر و زیان آن نیز متوجه همه ما خواهد شد.

رئیس شورای شهر اردبیل با ابراز خرسندی از انتصاب اکبر نیکزاد به عنوان استاندار اردبیل گفت: در این انتصاب به یقین مولفه‌ها و شاخصه‌‌های بومی بودن و توانایی بیشتر مد نظر قرار گرفته تا این شخصیت پر تلاش بتواند در این استان کارآمد عمل کرده و به دور از هرگونه حاشیه و تنش هدفگذاری‌ها را به جلو پیش ببرد.

وی نیکزاد را از چهره‌های خدوم، دلسوز و شناخته شده در این استان نام برد و افزود: نمی‌دانم این چه خصوصیت بدی است که برای یک مدیر بومی تنگناها و حرف و حدیث‌های مختلفی درست می کنند تا شاید عده‌ای به منافع غرض‌آلود خود دست یابند.

این مسئول با انتقاد شدید از خبرنگار یکی از خبرگزاری‌های اردبیل که بی‌محابا و بدون مدرک و دلیل، علیه شورا و مراسم استقبال از استاندار مطالبی انتشار داده و سبب تشویش اذهان عمومی شده است، افزود: ما آماده هستیم ریزترین هزینه‌های خود را در اختیار مطبوعات و رسانه‌ها قرار دهیم چرا که در این مراسم شورا و شهرداری ریالی از بیت‌المال هزینه نکرده است.

سرداری استقبال‌ صورت گرفته از حضور نیکزاد در استان را خودجوش و خارج از قواره اداری توصیف کرد و گفت: حتی ماموران آتش‌نشانی نیز خارج از شیفت و وقت اداری خود در این مراسم حاضر شده بودند در حالی که خبرنگار بی‌انصاف یکی از خبرگزاری‌ها کارهای کرد و نکرده ما را بی محابا زیر سئوال برده است.

رئیس شورای شهر اردبیل انصاف را شرط عقل، گفتار و بیان توصیف کرد و ابراز داشت: چگونه‌ ممکن است افرادی بدون سند و دلیل و مدرک بخواهند بی‌آبرویی کرده و به تشویش اذهان عمومی بپردازند در حالی که کلیه تابلوهای شهر و بنرها به این امر اختصاص نیافته و این کذب محض است که اعلام کردند با هزینه شورا و شهرداری تمام در و دیوار شهر پر از بنر و اقلام تبلیغاتی شده در حالی که اگر بنری نیز نصب شده به همت اصناف و اقشار و گروه‌های مختلف بوده که برای تهیه ان از جیب خودشان خرج کردند.

وی ادعای این خبرگزاری را که چند میلیون تومان هزینه این تبلیغات شده است یادآور شد و افزود: ما آماده هستیم با همراهی مسئولان مطبوعاتی و رسانه‌ای خود به مراکز تهیه و توزیع بنر سرکشی کنیم و اسناد آن را انتشار دهیم که ریالی شورا و شهرداری هزینه این تبلیغات نکرده است.

این مسئول اظهار داشت: به جای این اقدامات رسانه‌ها باید عنصر پشت گرمی استاندار جدید باشند نه اینکه بخواهند تدارک پنج اتوبوس به صورت خودجوش برای جابجایی مردم را حیف و میل اموال بدانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای شهر اردبیل در پایان بیان داشت: نیکزاد انصافاً در طی خدمت شهرداری خود کارهای شایسته و زیربنایی انجام داده و ما در منصب استانداری نیز برای او آرزوی توفیق می‌کنیم و یقین داریم با تکیه بر توانمندی‌های خود می‌تواند ظرفیت‌های این استان را شکوفا کند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول